سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024 ساعت ×
شرکت مس طی ۸ ماه نخست سال خوش درخشید
17 آذر 1400 - 8:49
شناسه : 21489
شرکت ملی صنایع مس ایران طی 8 ماه نخست سال جاری، در تولید کاتد مس نسبت به برنامه پیشی گرفت و رشد 5 درصدی را در کارنامه خود به ثبت رساند، به‌طوری‌که طی این بازه زمانی با عملکرد 191 هزار و 785 تنی از برنامه ابلاغی 182 هزار و 685 (افزایش 9 هزار و 100 تنی)، عبور کرد.
ارسال توسط : منبع : مس پرس
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، سعد عبدی مدیر امور برنامه‌ریزی و نظارت شرکت ملی صنایع مس ایران با ارائه گزارش تولید ۸ ماهه نخست سال جاری، اظهار داشت: کل استخراج شرکت ملی صنایع مس از ابتدای سال تاکنون ۱۳۵ میلیون و ۶۱۷ هزار تن بوده که بر اساس عملکرد معدنی از برنامه جلوتر است و توانست رشد ۸ درصدی را ثبت کند.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون ۸۱۹ هزار و ۸۱۶ تن کنسانتره مس تولید شده، افزود: میزان تولید کنسانتره مس نسبت به برنامه ۵ درصد رشد داشته که بنوبه خود یک رکورد در کارنامه شرکت تلقی می‌شود.

مدیر امور برنامه‌ریزی و نظارت شرکت ملی صنایع مس ایران با تاکید براینکه گزارش تولید بر اساس فعالیت در ۵ معدن صورت گرفته، گفت: عملکرد در معادن مس سرچشمه، مس میدوک، مس سونگون، ایجو و چهل کوره منجر به ثبت رکوردهای مورد نظر شده است.

عبدی میزان رشد تولید کنسانتره مولیبدن را در این بازه زمانی ۱۴ درصد اعلام و بیان کرد: میزان تولید کنسانتره مولیبدن در این مدت بالغ بر پنج هزار و ۳۰۷ تن است.

وی با بیان اینکه در تولید آند نسبت به برنامه نیر ۷ درصد رشد داشته‌ایم، میزان آند تولیدی را ۲۳۷ هزار و ۵۴۶ تن اعلام کرد و ادامه داد: میزان تولید طبق برنامه ۲۲۲ هزار و ۵۹۰ تن تعیین شده بود که خوشبختانه در این مورد نیز جلوتر از برنامه عمل کرده‌ایم.

مدیر امور برنامه‌ریزی و نظارت شرکت ملی مس در پایان با اشاره به رشد ۴ درصدی تولید مس محتوای معدنی (مهمترین شاخص تولید شرکت‌های معدنی) در ۸ ماهه سال جاری، خاطرنشان کرد: طبق برنامه میزان تولید مس محتوی ۱۹۱ هزار و ۳۹۹ تن پیش‌بینی شده بود که این رقم با رشد ۴ درصدی به ۱۹۸ هزار و ۳۲۰ تن رسید. در حوزه تولید اسید سولفوریک و لجن الکترولیزی حاوی طلا و نقره نیز رکوردهای بی نظیری در این مدت ثبت شده است.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.