چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024 ساعت ×
شرکت ورق خودرو واحد نمونه صنعتی استان چهارمحال و بختیاری
19 بهمن 1399 - 15:34
شناسه : 6627
در آیین تکریم صنعت‌کاران و معدن‌کاران برتر استان چهارمحال و بختیاری، از شرکت ورق خودرو به عنوان واحد نمونه حوزه صنعت تجلیل و قدردانی به عمل آمد.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، در نشستی که با حضور استاندار چهارمحال و بختیاری، رییس ‌خانه صنعت، معدن و تجارت ایران، مدیرکل صمت استان، رییس خانه صنعت، معدن و تجارت استان، مسئولان اتاق بازرگانی و نیز جمعی از فعالان صنعتی و معدنی استان برگزار شد، با اهدای لوح و تندیس از شرکت ورق خودرو به عنوان واحد نمونه در بخش تولید و صادرات تقدیر و قدردانی صورت گرفت.

در ابتدای این همایش، عبدالوهاب سهل‌آبادی ریاست خانه صنعت، معدن و تجارت ایران، هدف از برپایی این همایش را تکریم فعالان و تلاشگران حوزه‌های مختلف تجاری و تولیدی در کنار بررسی و ارائه راهکارها و تبادل نظر با صاحبان صنایع استان درخصوص چگونگی مواجهه بخش صنعت با چالش‌های موجود توصیف کرد و اظهار داشت: امیدواریم با همدلی و همفکری، ضمن کاهش مشکلات و موانع فعلی در کنار کاهش موانع اداری، دولت نیز با تمام قوا از بخش صنعت و تجارت حمایت نماید.

همچنین در ادامه این مراسم، اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری نیز خواهان توجه هرچه بیشتر به تولید و تولیدکنندگان شد.

علاوه بر این، وحید میرزایی مدیرعامل شرکت ورق خودرو طی مصاحبه‌ای با شبکه تلویزیونی جهانبین، اذعان داشت: توان تولید شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری، نزدیک به ۳۵۰ هزار تن انواع ورق‌های گالوانیزه مورد نیاز صنایع خودروسازی و سایر بخش‌ها است. وی در پایان، استراتژی شرکت را تولید تمامی محصولات مورد نیاز صنایع خودرویی داخل در کنار صادرات عنوان و خاطرنشان کرد: امیدواریم با همکاری و تعامل هرچه بیشتر مسئولان و مدیران ارشد استان، شاهد تلاش جمعی جهت رفع تنگناها و مشکلات موجود و رشد و بالندگی هرچه بیشتر صنعت و اقتصاد استان و کشور باشیم.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.