چهارشنبه, ۲۹ فروردین , ۱۴۰۳ Wednesday, 17 April , 2024 ساعت ×
شناسایی ایده‌های نوآورانه برای کاهش انرژی معدن ضروری است
11 شهریور 1400 - 9:40
شناسه : 17036
مدیر روابط سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران در بازدید از مرکز نوآوری ایمینو بر شناسایی راهکارهای نوآورانه و فناورانه برای بهینه‌سازی مصرف انرژی در معادن و صنایع وابسته تاکید کرد.
ارسال توسط : منبع : ایمیدرو
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، محمد سپهر مدیر روابط سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران طی بازدید از مرکز نوآوری معادن و صنایع معدنی ایران، با استارتاپ‌های مستقر در این مرکز آشنا شد و فعالیت آن‌ها را حلقه مفقوده معادن و صنایع معدنی کشور دانست.

وی طی نشستی که با حسین منصوری مدیر مرکز نوآوری ایمینو داشت، افزود: برخی از بنگاه‌های صنعتی و معدنی برای کاهش مصرف انرژی نیازمند ایده‌های نوآورانه و فناورانه هستند که خوشبختانه مرکز نوآوری معادن و صنایع معدنی ایران بازوی تسهیلگر ایمیدرو شده است و شرکت‌های زیرمجموعه ایمیدرو و دیگر واحدهای معدنی کشور را می‌‌تواند در استفاده از روش‌های بروز و تکنولوژی‌های جدید یاری دهد.

مدیر روابط سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران در پایان با بیان اینکه اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی درخصوص مزایای استفاده از خدمات استارتاپ‌ها برای جامعه معدنی کشور ضرورت دارد، خاطرنشان کرد: مرکز نوآوری معادن و صنایع معدنی ایران با نقش تسهیلگری خود باید پل ارتباطی دانشگاه و صنعت باشد و اکوسیستم استارتاپی و بخش معدن را به هم نزدیک کند.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.