چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024 ساعت ×
شناسایی ۳۶۰ شرکت دانش‌بنیان دارای ظرفیت معدن و صنایع معدنی
25 آبان 1400 - 12:37
شناسه : 20575
رییس سومین جشنواره ایده‌های ارزش آفرین معدن و صنایع معدنی (اینوماین) گفت: در این جشنواره، 49 تفاهم‌نامه بین استارتاپ‌ها، نوآوران، شرکت‌های دانش‌بنیان و شرکت‌های بزرگ و صنعتی امضا شد.
ارسال توسط : منبع : ایمیدرو
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، امید اصغری رییس سومین جشنواره ایده‌های ارزش آفرین معدن و صنایع معدنی، اظهار داشت: در طول سه روز برگزاری جشنواره اینوماین ۳ بخش ارائه نیازهای فناورانه معادن، مجتمع‌ها و شرکت‌های بزرگ حوزه معدن و صنایع معدنی، ۸ نشست و درنتیجه، ۶۳ جلسه(B2B) تشکیل شد.

وی افزود: تفاهم‌نامه‌های امضا شده توسط دبیرخانه دائمی جشنواره در طول سال پیگیری می‌شود. موسسه یونیدرو نیز با هدف حفظ و تداوم این فعالیت همچون پیش از برگزاری جشنواره، با برگزاری وبینارهای تخصصی با عنوان معدنیار تلاش خواهد کرد طرف‌های عرضه و تقاضای فناوری را در این حوزه به هم نزدیک کند.

شناسایی ۳۶۰ شرکت دانش بنیان

رییس سومین جشنواره اینوماین با اشاره به شناسایی ۳۶۰ شرکت دانش‌بنیان دارای ظرفیت فعالیت در حوزه معدن و صنایع معدنی، گفت: در بخش نمایشگاه این جشنواره، موسسه یونیدرو با پایش حدود ۶ هزار شرکت دانش‌بنیانِ ثبت شده در کشور، نسبت به شناسایی شرکت‌های مذکور اقدام کرد.

اصغری در پایان خاطرنشان کرد: از میان شرکت‌های فعال در حوزه معدن و صنایع معدنی کشور، ۳۵۰ شرکت فعال در حوزه معدن و صنایع معدنی شناسایی شدند تا بتوانیم با کمک آن‌ها، نسبت به توسعه اکوسیستم دانش‌بنیان معدن و صنایع معدنی کشور اقدام کنیم.

بنا به این گزارش، سومین جشنواره اینوماین طی روزهای ۲۶ تا ۲۸ مهرماه در دانشگاه تهران برگزار شد.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.