سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024 ساعت ×
صائب، به چرخه تولید بازگشت
07 دی 1399 - 5:12
شناسه : 4074
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی از بازگشت یک مجتمع فولادی به چرخه تولید پس از تعطیلی شش ماهه در شهرستان عجبشیر خبر داد.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات به نقل از دنیای معدن، حبیب امین زاده با اشاره به بازدید از شرکت فولاد صائب عجب شیر در آبان ماه سال جاری و بررسی مسائل و مشکلات پیش روی این مجتمع، گفت: این واحد صنعتی به دلیل مشکلات مالی به طور تعطیل شده بود که طبق وعده داده شده مبنی بر آغاز به کار مجدد این واحد تا پایان سال جاری و بر اساس برنامه ریزی‌های پیش‌بینی شده، این امر طی مدت دو ماه در راستای رونق تولید محقق شد.
وی با اشاره به برنامه‌های محوری وزارت صنعت، معدن و تجارت در خصوص بازگشت واحدهای تعطیل و راکد به چرخه تولید در سال جهش تولید، افزود: با آغاز به کار مجدد واحد فولادی یادشده، به ظرفیت تولید استان افزوده شد و بر اساس تمهیدات پیش‌بینی شده طی سه ماه آینده، خط تولید تیرآهن به عنوان خط دوم تولید در این مجتمع راه اندازی خواهد شد.
مجتمع فولادی صائب عجبشیر با ظرفیت تولید سالانه ۱۸۰ هزار تن میلگرد درسال ۹۸ به بهره برداری رسید و درحال حاضر با رفع موانع تولید و شروع مجدد فعالیت، توان تولید روزانه بیش از ۷۰۰ تن میلگرد راخواهد داشت.
 با بازگشت این مجتمع فولادی به چرخه تولید، زمینه بازگشت به اشتغال بیش از ۲۰۰ نفر فراهم شد.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.