چهارشنبه, ۲۹ فروردین , ۱۴۰۳ Wednesday, 17 April , 2024 ساعت ×
صادرات محصولات بناب به بازارهای جهانی تایید شد
10 دی 1399 - 6:45
شناسه : 4419
مجتمع فولاد صنعت بناب موفق به تمديد گواهینامه استاندارد "CE" ، برای صادرات محصولات توليدي خود به بازارهای اروپایی و جهانی شد.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات به نقل از روابط عمومي گروه مالی گردشگری، در مميزي مجدد گواهينامه CE براي تمديد آن كه به درخواست اين مجتمع توسط نماينده شركتDEDAL بلغارستان صورت گرفت، اين مجتمع موفق به تمديد گواهینامه استاندارد اتحادیه اروپا CE برای محصولات توليدي خود شد.
به منظور اعتبار دهي گواهينامه CE، هرسال يك دوره مميزي مراقبتي انجام مي‌گيرد.
طي مميزي انجام شده، تمام سيستم‌ها و فرآيندهاي توليد و كيفيت محصول نهايي شامل مستندات، آزمايشگاه مركزي، كنترل كيفي، خطوط توليد و همه سوابق مربوطه مورد بررسي و مميزي قرار گرفت و باتوجه به اعلام سرمميزي، نظر به نبود هيچ‌گونه عدم انطباق، گواهينامه فوق تمدید شد.
گواهي استاندارد “CE” علاوه بر الزامی بودن آن برای صادرات به کشورهای اروپایی، به عنوان یک مبنای جهانی برای صادرات کالا به سایر کشورهای آسیایی و آفریقایی نيز به شمار می رود و دارندگان اين استاندارد اجازه صدور محصول در بازارهاي جهاني به ويژه اروپا را دارا هستند.
محصولات نوردي توليد شده در شركت فولاد صنعت بناب با توجه به كيفيت بالا، تنوع محصول و تعدد خطوط توليد براي عرضه محصول طبق نياز مشتريان در حداقل زمان بر اساس استانداردهاي داخلي و مطابق با استانداردهاي جهاني با نام تجاري شاهين بناب و با داشتن توان توليد ميلگرد از سايز ۸ تا۳۲ با گريدهاي مختلف و انواع مقاطع فولادي اعم از نبشي، تيرآهن، ناوداني و همچنين شمش فولادي، كامل ترين سبد محصولات فولادي را توليد و روانه بازار مي کند.
علامت CE بر روی یک محصول، اعلام تولید کننده است که محصول مطابق با الزامات اساسی قوانین مربوط به سلامت، ایمنی و حفاظت از محیط زیست اروپا است.
حروف “CE” اختصار عبارت فرانسه “Conformité Européene” است که به معنای “سازگاری اروپایی” است.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.