سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024 ساعت ×
صادرات پروفیل‌ سبک از پیشوا به کشورهای همسایه
13 تیر 1401 - 15:34
شناسه : 29880
فرماندار شهرستان پیشوا گفت: ماهانه بیش از دو هزار تن انواع لوله و پروفیل سبک از شهرستان پیشوا به کشورهای همسایه صادر می‌شود.
ارسال توسط : منبع : ایرنا
پ
پ

به گزارش اخبار فلزات، ابراهیم تاجیک‌نوری فرماندار شهرستان پیشوا، روز یکشنبه ۱۲ تیر ماه ۱۴۰۱، در جریان اجرای طرح یکشنبه‌های تولید مسئولان پیشوا و بازدید از واحدهای تولیدی، اظهار داشت: شهرستان پیشوا در حوزه صنعت و تولید محصولات صنعتی نیز فعالیت چشمگیری دارد و بسیاری از تولیدات این شهرستان به سایر کشورهای صادر می‌شود.

وی افزود: حضور اعضای ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان پیشوا در محل واحدهای تولیدی، باعث می‌شود تا مسئولان از نزدیک با مسائل و مشکلاتی که گاه با ظرفیت‌های شهرستانی قابل رفع است، آشنا شوند تا با هم‌افزایی دستگاه‌ها، موانع تولید و اشتغال رفع شود.

فرماندار شهرستان پیشوا با اشاره به فعالیت واحدهای تولیدی در شهرک صنعتی این شهرستان، بیان کرد: شهرک صنعتی پیشوا با برخورداری از ظرفیت‌های مناسبی ازجمله هم‌جواری با راه‌آهن سراسری تهران-مشهد و محور ترانزیتی شرق کشور، از مزیت‌های فراوانی برای استقرار صاحبان صنایع برخوردار است، ولی این امر مستلزم ایجاد بستر مناسب و تامین کلیه زیرساخت‌های مورد نیاز تولیدکنندگان است که در دستور کار مسئولان قرار دارد.

تاجیک‌نوری با اشاره به مشکلات واحد صنعتی خاور صنعت هما، گفت: این کارخانه، یکی از مجموعه‌های صنعتی بی‌نظیر شهرستان پیشوا است که در زمینه تولید لوله، قوطی و پروفیل‌های سبک فعالیت می‌کند و ۳۰۰ نفر در این واحد مشغول به کار هستند.

وی تصریح کرد: کیفیت بالای محصولات تولید شده در این کارخانه، موجب شده تا علاوه بر تامین نیاز داخل کشور، محصولات تولیدی به کشورهای عراق، ترکمنستان، تاجیکستان و افغانستان صادر شود. در این کارخانه ماهانه پنج هزار تن محصول تولید می‌شود که بیش از دو هزار تن آن رهسپار بازارهای هدف صادراتی هستند.

تاجیک‌نوری در پایان با اشاره به برخی از مشکلات این واحد تولیدی، خاطرنشان کرد: تامین مواد اولیه و کمبود برق، از مهم‌ترین مشکلات این واحد تولیدی برای توسعه فعالیت است که تلاش بر رفع مشکلات با همکاری دستگاه‌های اجرایی و مکاتبه با مسئولان استانی در کمترین زمان ممکن است.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.