پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024 ساعت ×
صبا فولاد خلیج‌فارس موفق به ثبت دو رکورد تولید شد
10 فروردین 1400 - 14:40
شناسه : 9444
برگ زرین دیگری در کارنامه پرافتخار تولید شرکت صبا فولاد خلیج‌فارس ثبت شد و رکورد تولید روزانه با سه هزار و 867 تن و رکورد میانگین تولید در ساعت، روزانه با تولید 161 تن به ثبت رسید.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی صبا فولاد خلیج‌فارس
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، با عنایت به نام‌گذاری سال ۱۴۰۰ و اهمیت جایگاه تولید از منظر مقام معظم رهبری و بنا بر تاکید مدیرعامل محترم مجموعه، تولید و افزایش نسبی، کمی و کیفی تولید، از همان ابتدای سال در دستور کار شرکت صبا فولاد خلیج‌فارس قرار گرفت.

در همین راستا، سعید بزرگی مدیرعامل شرکت صبا فولاد خلیج‌فارس در دیدار نوروزی با پرسنل و کارگران شرکت بر لزوم تداوم جهش تولید ‌‌و ثبت افتخارآفرینی‌های عرصه تولید در مجموعه تاکید کرد.

همچنین در روز نیمه شعبان و همزمان با میلاد با سعادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) و در ایام تعطیلات نوروز، برگ زرین دیگری در کارنامه پرافتخار تولید شرکت صبا فولاد خلیج‌فارس ثبت شد و رکورد تولید روزانه با  سه هزار و ۸۶۷ تن و رکورد میانگین تولید در ساعت روزانه با تولید ۱۶۱ تن در ساعت به ثبت رسید.

ثبت این دو رکورد در عرصه تولید و حرکت به سمت تحقق شعار سال با همت والای مدیران شرکت، پرسنل و کارگران خدوم که از روزهای ابتدایی سال و در ایام تعطیلات حضور پررنگ داشته‌اند، تحقق یافت.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.