چهارشنبه, ۲۹ فروردین , ۱۴۰۳ Wednesday, 17 April , 2024 ساعت ×
صدر فولاد در انتظار رسیدن دی
18 آبان 1400 - 10:19
شناسه : 20245
نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مقرر شد تا دی‌ماه بحث تولید آزمایشی شرکت صدرفولاد آغاز شود، گفت: چیزی که به آن دل بستیم توسعه شرکت است که زمینه‌های آن وجود دارد و قرار است ظرف چند سال ظرفیت آن تا 4.5 میلیون تن ذوب توسعه پیدا کند.
ارسال توسط : منبع : ایسنا
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، مهرداد ویسکرمی نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: طبق توافقی که در تهران انجام شد، در حال حاضر مالک شرکت صدرفولاد رسما احمدبیگی است، خوشبختانه ایشان می‌گویند حداقل سرمایه را برای انجام کار دارند که با این توافق بحث راه‌اندازی شرکت در حال انجام است.

وی با اشاره به اینکه مقرر شد تا دی‌ماه بحث تولید آزمایشی شرکت صدرفولاد آغاز شود، افزود: قرار است در مرحله اول میلگرد ۱۲ و ۱۸ تولید کنند، اما چیزی که به آن دل بستیم توسعه شرکت است که زمینه‌های آن وجود دارد و قرار است ظرف چند سال تا ۴٫۵ میلیون تن ذوب توسعه پیدا کند.

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه برخی از تجهیزات در شرکت موجود است، گفت: اصل اشتغال صدرفولاد در ذوب است و طبق برآوردی که انجام شد در تمام مراحل ساخت دو تا سه هزار نفر اشتغال مستقیم دارد.

ویسکرمی با اشاره به اینکه احتمالا تا آذرماه نهایتا دی‌ماه کار راه‌اندازی شرکت انجام شود، بیان کرد: در صورت راه‌اندازی ابتدا کسانی‌که قبلا در شرکت کار می‌کردند جذب می‌شوند و بعد از آن در صورت نیاز استخدام داریم، امیدواریم این کارخانه توسعه پیدا کند تا بتوانیم اشتغال خوبی داشته باشیم و در صورت انجام آن حتی می‌توانیم قطب تولید فولاد کشور شویم.

وی ادامه داد: با تلاش‌ها وپیگیری‌های انجام شده در بحث شرکت فولاد شهرک صنعتی شماره دو زمینی از منابع طبیعی واگذار کردند که آن هم قصد توسعه دارند و می‌خواهند به سمت ذوب بروند و  این امر موجب ایجاد اشتغال برای  ۵۰۰ نفر خواهد شد.

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی، اذعان داشت: البته طبق صحبت‌های انجام شده مقدار زمین در اختیار بسیار کم است. لذا در صورت لزوم از شرکت شهرک‌های صنعتی خواستار خواهیم شد تا چند قطعه زمین برای ادامه ساخت واگذار کنند.

ویسکرمی در پایان خاطرنشان کرد: خوشبختانه محصول ذوب مصرف‌کننده خوبی دارد و از آنجایی که صدر فولاد بهترین تولیدکننده میلگرد در ایران است، در حال حاضر بیشتر تجهیزات وارداتی را تولید می‌کند. البته شرکت‌های صدرفولاد و پارسیلون می‌توانند پشتوانه صنعت استان باشند؛ چراکه دارای ظرفیت، امکانات و سرمایه عظیمی هستند.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.