چهارشنبه, ۲۹ فروردین , ۱۴۰۳ Wednesday, 17 April , 2024 ساعت ×
صدر فولاد در چه شرایطی است؟
30 شهریور 1400 - 11:17
شناسه : 18108
نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: امیدواریم تا اواخر فصل پاییز امسال، کارخانه صدر فولاد به تولید برسد.
ارسال توسط : منبع : ایسنا
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، مهرداد ویسکرمی نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی در خصوص وضعیت کارخانه صدر فولاد، اظهار داشت: طی هفته‌های اخیر جلسه‌ای در تهران با سرمایه‌گذار پیشین و جدید داشتیم که موضوعات مختلف مطرح شد. در این جلسه سرمایه‌گذار جدید معتقد است که از طریق بورس مالک این شرکت شده اما مسئولان استان حرف ایشان را نمی‌پذیرند تا اینکه در جلسه تهران با مالک پیشین، یک تفاهم‌نامه نوشتند.

وی افزود: خوشبختانه مالک جدید کارخانه پذیرفت که مشکلات موجود کارخانه را (پرداخت بدهی، طلبکارها و بانک‌ها) حل کرده و طبق تفاهم‌نامه با مالک پیشین این مجموعه فولادی را راه‌اندازی کند.

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه چون ملک خصوصی است، کسی نمی‌تواند دخالت کند، گفت: متاسفانه در این بین افرادی این مسئله را یک دروغ می‌دانستند که در همین راستا خواستار شدیم تا آن را اثبات کنند. خوشبختانه هم‌اکنون مدیرعامل و اعضای هییت‌مدیره این کارخانه انتخاب و برخی مشکلات پیش روی راه‌اندازی شده است. انشالله طی ۳ ماه آینده این کارخانه وارد خط تولید خواهد شد.

ویسکرمی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط خوشبین هستیم که حداکثر تا اواخر پاییز امسال کارخانه راه‌اندازی شود و قرار است که ۱۵ روز اول نیز میلگرد ۱۲ و ۱۸ تولید آزمایشی داشته باشند. علاوه بر این طی مذاکرات اخیر با مسئولان کارخانه در خصوص اشتغال‌ مقرر شد نیروهای پیشین در اولویت قرار گیرند.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.