چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024 ساعت ×
صدور مجوز برای واردات ماشین‌آلات مورد نیاز معدن‌داران گیلان
02 خرداد 1400 - 12:37
شناسه : 12651
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان خبر داد؛ رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان گفت: مجوز خرید و واردات ماشین‌آلات مورد نیاز معدن‌داران گیلانی صادر شد.
ارسال توسط : منبع : خبرگزاری صدا و سیما
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، فرهاد دلق پوش رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان در این خصوص، اظهار داشت: ضوابط و شرایط جدید برای خرید و واردات ماشین‌آلات سنگین مورد نیاز فعالیت‌های معدنی به سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ابلاغ شده است. در این راستا، معدن‌داران می‌توانند از ظرفیت ایجاد شده به نحو مطلوب بهره‌مند شوند. همچنین ماشین‌آلات جدید به تناسب نوع و میزان فعالیت معدنی به آن‌ها واگذار خواهد شد.

وی با بیان اینکه این ماشین‌آلات به معادن فعالی که حداقل یک سال از عملکرد آن‌ها گذشته و یا پروانه بهره‌برداری آن‌ها یک سال اعتبار داشته باشد، تعلق می‌گیرد، افزود: اغلب ماشین‌آلات موجود، توسط متخصصان داخلی طراحی و تولید می‌شود؛ به نحوی که تنها تعداد اندکی از آن‌ها که قابلیت تولید داخلی آن وجود نداشته باشد، براساس ضوابط، قواعد و استانداردهای ملی و بین‌المللی، وارد و در سامانه جامع تجارت به فروش می‌رسد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان در پایان با بیان اینکه معدن‌داران استان از فرصت فراهم شده برای نوسازی و بهسازی ماشین‌آلات خود استفاده کنند، خاطرنشان کرد: معدنکاران و پیمانکاران معدنی می‌توانند برای دریافت معرفی‌نامه به سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان مراجعه و تقاضای خود را ارائه کنند تا از مزایای این طرح برخوردار شوند.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.