دوشنبه, ۲۷ فروردین , ۱۴۰۳ Monday, 15 April , 2024 ساعت ×
صدور پروانه اکتشاف معدن چلاو براساس رای دیوان عدالت اداری
01 اسفند 1400 - 13:13
شناسه : 24869
معاون امور معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: پروانه اکتشاف معدن چلاو براساس رای دیوان عدالت اداری صادر شد، اما هنوز این معدن راه دسترسی ندارد.
ارسال توسط : منبع : خبرگزاری مهر
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، عباس عبدی معاون امور معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران در پی انتشار فیلم اعتراض اهالی روستای مسیر جاده چلاو به ایجاد معدن جدید با بیان اینکه بهره‌بردار معدن چلاو سابقا درخواست صدور پروانه اکتشاف را به این سازمان داده است، اظهار داشت: سازمان صنعت، معدن و تجارت مبادرت به استعلام این درخواست از متولی این عرصه یعنی اداره کل منابع طبیعی استان-ساری کرده است.

وی افزود: اداره کل منابع طبیعی با این درخواست مخالفت کرده است. لذا سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مازندران درخواست مشارالیه را باطل کرده و این درخواست بر روی سامانه کاداستر بلوکه شد.

معاون امور معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران، گفت: شخص درخواست دهنده پس از آگاهی ابطال این درخواست، اقدام به طرح این موضوع در دیوان عدالت اداری برعلیه اداره کل منابع طبیعی استان کرده که در نهایت توانست از دیوان رای را به نفع خود کند.

عبدی در پایان خاطرنشان کرد: در پی رای دیوان عدالت اداری که سازمان صنعت، معدن و تجارت را ملزم به صدور پروانه اکتشاف کرده، این سازمان نیز برای اجرایی کردن رای دیوان، پروانه اکتشاف را صادر کرده است. دارنده پروانه اکتشاف این معدن به دلیل نداشتن جاده دسترسی هنوز نتوانسته اقدام عملیاتی (اکتشاف ماده معدنی) را انجام دهد.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.