سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024 ساعت ×
صدور ۶ فقره پروانه بهره‌برداری در خراسان جنوبی
12 مرداد 1400 - 13:01
شناسه : 15769
معاون امور معادن و صنایع معدنی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: بیش از ۲۱ میلیارد و ۲۴۵ میلیون تومان برای اکتشاف مواد معدنی طی سال جاری در خراسان جنوبی سرمایه‌گذاری شد.
ارسال توسط : منبع : ایسنا
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، حجت ایمان طلب معاون امور معادن و صنایع معدنی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی، اظهار داشت: از ابتدای امسال، تعداد ۱۲ فقره گواهی کشف با ذخیره قطعی ۷.۵ میلیون تن و سرمایه‌گذاری به ارزش ۶ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان صادر شده است که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، چهار برابر شده است.

وی افزود: تعداد پروانه‌های بهره‌برداری صادره ۶ فقره بوده که میزان ۸۴۸ هزار تن را پوشش داده و منجر به ایجاد ۴۹ نفر شغل به طور مستقیم شده است که این تعداد پروانه در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۲۰ درصد افزایش دارد.

معاون امور معادن و صنایع معدنی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی، گفت: از ابتدای امسال، ۲۹ پروانه اکتشاف در استان صادر شده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۸۰ درصد رشد داشته است.

ایمان طلب در پایان خاطرنشان کرد: این تعداد پروانه با سرمایه‌گذاری ۲۱ میلیارد و ۲۴۵ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان در مساحت ۲۴۵.۵ کیلومتر مربع صادر شد.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.