سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024 ساعت ×
صدور ۶۵۹ جواز تاسیس واحدهای صنعتی در کرمانشاه
24 شهریور 1400 - 16:32
شناسه : 17796
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت: در پنج ماه سپری شده از سال جاری ۶۵۹ جواز تاسیس و طرح توسعه صنعتی با حجم سرمایه‌گذاری ۱۰ هزار میلیارد تومان در استان کرمانشاه صادر شد.
ارسال توسط : منبع : ایرنا
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، محسن دارابی رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه با بیان اینکه در این طرح‌ها مجوز راه‌اندازی سه پتروشیمی نیز قرار دارد، اظهار داشت: پیش‌بینی می‌شود با بهره‌برداری از این طرح‌ها ۱۲ هزار اشتغال در استان ایجاد شود. علاوه بر این پتروشیمی «آوات اورامان» با تولید محصول اتیلن پروپیلن و سرمایه‌گذاری ۱۰۵ میلیون یورویی یکی از مهم‌ترین این طرح‌هاست که جزو پروژه‌های ملی محسوب می‌شود.

وی افزود: پتروشیمی «فراز هورامان» با سرمایه‌گذاری ۸۵ میلیون یورو و صنایع سیمان بتن با سرمایه‌گذاری ۲۸ میلیون یورو از دیگر طرح‌های مهم بخش صنعت در استان کرمانشاه است که مجوز تأسیس دارد. در حال حاضر جواز تاسیس و مجوز خوراک این صنایع از وزارت نفت اخذ شده و در مرحله مکان‌یابی قرار دارند که مدت‌ زمان اجرای این طرح‌ها نیز سه‌ساله پیش‌بینی‌شده است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه در پایان از افزایش ظرفیت تولیدی ۳۵ واحد صنعتی با ۱۳۰ هزار تن محصول در استان خبر داد و خاطرنشان کرد: همچنین طی پنج ماه سپری شده از سال جاری ۲۸ پروانه بهره‌برداری در بخش صنعت با سرمایه‌گذاری ۵۰۵ میلیارد تومان و اشتغال ۸۸۹ نفر صادر شده است.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.