سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024 ساعت ×
صرفه‌جویی ذوب‌آهن اصفهان در مصرف آب
11 مرداد 1401 - 21:29
شناسه : 30879
مدیرعامل شرکت ذوب‌آهن مطرح کرد: این شرکت با وجود اجرای پروژه‌های توسعه طی ۱۵ سال گذشته، بیش از ۵۰ درصد در مصرف آب خود صرفه‌جویی کرده است.
ارسال توسط : منبع : روابط‌عمومی ذوب‌آهن اصفهان
پ
پ

به گزارش اخبار فلزات، ایرج رخصتی،مدیر‌عامل شرکت ذوب‌آهن اصفهان، در این جلسه ضمن قدردانی از همکاری شرکت آبفای اصفهان، بر ضرورت تکمیل هرچه سریع‌تر پروژه انتقال پساب از فلاورجان و فولاد شهر به ذوب‌آهن اصفهان تاکید و عنوان کرد: با اتمام این پروژه، برداشت آب ذوب‌آهن از زاینده‌رود، به حداقل می‌رسد.

وی همچنین گزارشی از اقدامات این شرکت در راستای کاهش مصرف آب ارائه داد و مطرح کرد: ذوب‌آهن اصفهان با وجود اجرای پروژه‌های توسعه طی ۱۵ سال گذشته، بیش از ۵۰ درصد در مصرف آب خود صرفه‌جویی کرده است و این روند تداوم خواهد داشت.

حسین اکبریان، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان نیز در این دیدار بیان کرد: با توجه به شرایط کم‌آبی در استان، تمام سازمان‌ها و صنایع باید صرفه‌جویی در مصرف آب را همچنان در اولویت فعالیت‌های خود قرار دهند .

وی فعالیت صنایع استان در خصوص کاهش مصرف آب را قابل تقدیر دانست و ابراز امیدواری کرد که با افزایش تعاملات میان دو شرکت، ضمن تامین آب شرب و کشاورزی، خللی در فعالیت صنایع استان ایجاد نشود.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.