چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024 ساعت ×
صعود اندک شاخص بورس
24 مرداد 1401 - 20:59
شناسه : 31188

به گزارش اخبار فلزات، شاخص کل بورس امروز دوشنبه ۲۴ مرداد ماه، با ۴۵ واحد افزایش، در رقم یک میلیون و ۴۶۳ هزار واحد ایستاد. این در حالی است که شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز یک هزار و ۷۸۲ واحد افزایش یافت و به رقم ۳۹۷ هزار و ۲۳۰ واحد رسید. در این بازار، […]

ارسال توسط : منبع : ایسنا
پ
پ

به گزارش اخبار فلزات، شاخص کل بورس امروز دوشنبه ۲۴ مرداد ماه، با ۴۵ واحد افزایش، در رقم یک میلیون و ۴۶۳ هزار واحد ایستاد.

این در حالی است که شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز یک هزار و ۷۸۲ واحد افزایش یافت و به رقم ۳۹۷ هزار و ۲۳۰ واحد رسید. در این بازار، ۳۶۳ هزار معامله به ارزش ۳۵ هزار و ۸۱ میلیارد ریال انجام شد.

شرکت‌های فولاد مبارکه اصفهان، ملی صنایع مس ایران، صنایع پتروشیمی خلیج فارس و معدنی و صنعتی گل‌گهر نسبت به سایر نمادها، بیشترین تاثیر منفی و بانک ملت، مخابرات ایران و ایران خودرو نسبت به سایر نمادها، بیشترین تاثیر مثبت را روی بورس گذاشتند.

شاخص کل فرابورس نیز ۲۰ واحد کاهش یافت و در رقم ۱۹ هزار و ۱۸۴ واحد ایستاد. در این بازار، ۱۷۶ هزار معامله انجام شد که سه هزار و ۵۹۲ میلیارد ریال ارزش داشت.

شرکت‌های بیمه پاسارگاد، آهن و فولاد غدیر ایرانیان، تولید برق عسلویه مپنا و پویا زرکان آق‌دره نسبت به سایر نمادها، بیشترین تاثیر منفی و پتروشیمی زاگرس، بهمن دیزل و سرمایه‌گذاری صبا تامین نسبت به سایر نمادها، بیشترین تاثیر مثبت را روی فرابورس گذاشتند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.