پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024 ساعت ×
صعود ۲۹ هزار واحدی شاخص بورس
14 فروردین 1401 - 14:45
شناسه : 26127
براساس گزارش‌های منتشر شده، بازار سرمایه روز سبزی را پشت سر گذاشت و شاخص کل بورس توانست بیش از ۲۹ هزار واحد افزایش یابد.
ارسال توسط : منبع : ایسنا
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، شاخص کل بورس اموروزبا ۲۹ هزار و ۸۵۹ واحد افزایش تا رقم یک میلیون و ۴۶۱ واحد افزایش یافت. شاخص کل با معیار هم‌وزن هم ۶۸۰۸ واحد صعود کرد و به رقم ۳۷۲ هزار و ۷۱۲ واحد رسید. در این بازار ۵۳۰ هزار معامله به ارزش ۵۷ هزار و ۲۷۲ میلیارد ریال انجام شد.

فولادمبارکه اصفهان، ملی صنایع مس ایران، سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین، پتروشیمی جم، ایران خودرو، سرمایه‌گذاری غدیر و فولاد خوزستان نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی بورس گذاشتند.

در آن سوی بازار سرمایه شاخص کل فرابورس ایران با ۳۱۵ واحد افزایش در رقم ۱۹ هزار و ۶۳۳ واحد ایستاد. در این بازار ۲۸۳ هزار معامله به ارزش ۳۱ هزار و ۳۲ میلیارد ریال انجام شد.

پلیمر آریاساسول، فولاد هرمزگان جنوب، پتروشیمی تندگویان، پتروشیمی زاگرس، مجتمع جهان فولاد سیرجان، گروه توسعه مالی مهرآیندگان و سرمایه‌گذاری صبا تامین نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی فرابورس ایران داشتند. در بازار امروز ۲۰۸ نماد به ارزش ۱۲ هزار و ۲۶۵ میلیارد ریال صف خرید و ۲۴ نماد به ارزش ۳۹۹ میلیارد ریال صف فروش بودند.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.