پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024 ساعت ×
ضرورت احقاق سهم آذربایجان‌شرقی از محل منابع معدنی
05 تیر 1400 - 12:44
شناسه : 14298
رییس کل دادگستری آذربایجان شرقی گفت: از آنجایی که ایجاد صنایع معدنی در کنار توسعه معادن امری ضروری است، سهم استان نیز از محل این منابع باید احقاق شود.
ارسال توسط : منبع : ایرنا
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، موسی خلیل‌اللهی رییس کل دادگستری آذربایجان شرقی در دیدار شورای هم‌خانواده صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه در کنار تمام صنوف و واحدهای تولیدی هستیم، اظهار داشت: واحدهای تولیدی از منظر ایجاد اشتغال، تولید ثروت و ارزآوری برای کشور اثرات مثبت اقتصادی را رقم می‌زنند.

اقدامات موثر شورای قضایی در حوزه معدن

حبیب امین‌زاده رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی نیز در این دیدار با تبریک هفته قوه قضاییه، برنقش مهم این قوه در رفع موانع تولید تاکید کرد و گفت: در سال «تولید؛ پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها»، سازمان صنعت، معدن و تجارت استان براساس برنامه‌های محوری ابلاغی، تمهیدات لازم را پیش‌بینی و با تعامل و همکاری سایر دستگاه‌ها تحقق اهداف تعیین شده را دنبال می‌کند.

وی با اشاره به هم‌افزایی و تعامل تمام دستگاه‌های متولی در بهبود روند تامین، توزیع و نظارت بر اقلام معیشتی، افزود: علی‌رغم اینکه در برخی از کالاها تولیدکننده نیستیم، ولی توانستیم در سایه همکاری‌‌های سازنده نسبت به رفع مشکلات موجود اقدام کنیم. همچنین در زمینه فعالیت مجدد و بازگشت به چرخه تولید واحدهای راکد اقدامات بسیار خوبی در استان انجام شده است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی در پایان با بیان اینکه شورای هم خانواده صنعت، معدن و تجارت استان در جلسات مستمر چالش‌های صنعتی، معدنی و تجاری منطقه را مورد ارزیابی قرار می‌دهند، خاطرنشان کرد: طی یک سال گذشته با حمایت مدیران عالی شورای قضایی استان در حوزه معدن شاهد اقدامات خوبی بوده‌ایم که جای تقدیر و تشکر دارد.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.