جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت ×
ضرورت افزایش تولید نفت
18 مرداد 1400 - 14:56
شناسه : 15942
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در حاشیه برگزاری آیین امضای موافقت‌نامه‌های پارک نوآوری و فناوری صنعت نفت، بر ضرورت افزایش ظرفیت تولید نفت تاکید کرد و گفت: تحریم تا همیشه باقی نمی‌ماند و به این منظور باید در تولید نفت ظرفیت‌سازی بیشتری صورت گیرد.
ارسال توسط : منبع : شانا
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، علی آقامحمدی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در حاشیه این مراسم، در پاسخ به این پرسش که «با توجه به استقرار دولت جدید، آیا به بهبود همکاری‌های بین‌المللی ایران و باز شدن مسیر صادرات نفت خوش‌بین هستید؟»، اظهار داشت: بله. به نظر می‌رسد گفت‌وگوها از سر گرفته شده و همکاری تازه‌ای شکل می‌گیرد؛ زیرا طرف مقابل می‌داند دولت قاطع است و به دنبال تنش نیز نیستند.

وی به مزیت‌های راه‌اندازی پارک نوآوری و فناوری صنعت نفت اشاره کرد و افزود: تحریم‌ها صنعت نفت را از حیث دستیابی به سرمایه و فناوری محدود کرده‌اند و اقداماتی نظیر راه‌اندازی این پارک و حمایت از فعالان حوزه فناوری در این صنعت می‌تواند به کمرنگ‌تر شدن این محدودیت‌ها کمک کند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در پایان گفت: باید نحوه حمایت از شرکت‌های داخلی مشخص باشد که در صورت رفع تحریم‌ها نیز این روند حمایتی بدون هیچ اختلالی ادامه یابد.

شایان ذکر است که پارک نوآوری و فناوری صنعت نفت امروز دوشنبه، ۱۸ مردادماه با هدف ایجاد مراکز نوآوری و رشد مشترک، هشت موافقت‌نامه همکاری با دانشگاه‌ها و پارک‌های علم و فناوری کشور امضا کرد.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.