دوشنبه, ۲۷ فروردین , ۱۴۰۳ Monday, 15 April , 2024 ساعت ×
ضرورت ایجاد انگیزه در بسته‌های سرمایه‌گذاری معدنی
21 شهریور 1401 - 18:29
شناسه : 31708
رئیس هیئت عامل ایمیدرو گفت: باید نگاه به سرمایه‌گذاری متفاوت از واگذاری معدن باشد؛ چراکه یک سرمایه‌گذار به خوبی می‌تواند بهترین پیمانکاران فنی را نیز به کار گیرد.
ارسال توسط : منبع : ایمیدرو
پ
پ

به گزارش اخبار فلزات و به نقل از روابط عمومی ایمیدرو، وجیه‌الله جعفری در نشست با مدیران سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان بر لزوم ایجاد جذابیت و انگیزه در بسته‌های سرمایه‌گذاری طرح احیا و فعال‌سازی معادن کوچک‌مقیاس تاکید کرد و گفت: باید نگاه به سرمایه‌گذاری متفاوت از واگذاری معدن باشد؛ چراکه یک سرمایه‌گذار به خوبی می‌تواند بهترین پیمانکاران فنی را نیز به کار گیرد.

وی ضمن اشاره به اهمیت انعطاف‌پذیری و اجرای صحیح فعال‌سازی در بسته‌های سرمایه‌گذاری، افزود: توجه سازمان صمت استان‌ها به احیا و فعال‌سازی معادن کوچک مقیاس می‌تواند اشتغال پایدار و رشد اقتصادی را برای مردم منطقه به ارمغان آورد و آن مناطق را از مزایای حاصل از اجرای این طرح‌ها بهره‌مند سازد.

خدایار کریم‌نژاد، سرپرست شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران نیز اظهار کرد: طی سال جاری، ۳۰ بسته سرمایه‌گذاری در ۱۹ استان در نظر گرفته شده است.

وی تصریح کرد: به دلیل اینکه سازمان صمت استان زنجان از پیشگامان این حوزه است، اولین پایلوت در این استان اجرا خواهد شد.

کریم‌نژاد ادامه داد: دو بسته سرمایه‌گذاری در محدوده‌های معدنی آهن بلوک زرین‌آباد و ماه نشان تعریف شده است که اسناد مزایده آن‌ها این هفته نهایی خواهد شد و به‌ زودی به فراخوان گذاشته می‌شوند.

همچنین طی این نشست محمدرضا کریمی، مدیر اقتصادی شرکت تهیه و تولید مواد معدنی به همراه مدیران سازمان صمت این استان به بیان مسائل بسته‌های سرمایه‌گذاری طرح احیا و فعال‌سازی معادن کوچک مقیاس پرداختند تا راهکارهای مناسب مورد بررسی قرار گیرد.

علاوه‌براین، نحوه امتیازدهی، قیمت‌گذاری، نوع مجوز، حریم بین محدوده‌ها و ایجاد جذابیت برای سرمایه‌گذاران جهت تحقق اهداف فعال‌سازی معادن نیز مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

انتهای پیام//

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.