چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024 ساعت ×
ضرورت ایجاد شهرک فراوری طلا در خراسان جنوبی
20 بهمن 1400 - 13:06
شناسه : 24416
استاندار خراسان جنوبی در مراسم بهره‌برداری از واحد فراوری طلای شادان گفت: باتوجه به ظرفیت‌های خراسان جنوبی شهرک فراوری طلا باید در خراسان جنوبی ایجاد شود.
ارسال توسط : منبع : ایسنا
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، جواد قناعت استاندار خراسان جنوبی در مراسم بهره‌برداری از واحد فراوری طلای شادان، اظهار داشت: خواستار آهن هستیم که شرکت‌های بزرگ چون ایمیدرو در حوزه فراوری معادن استان خراسان جنوبی ورود پیدا کنند؛ شایسته نیست با برخی ضوابط دست و پاگیر فرصت‌های سرمایه‌گذاری را از استان بگیریم و از این جهت در پاره‌ای موارد مدیران باید انعطاف‌پذیر باشند.

وی با بیان اینکه انتظار داریم که در آینده نزدیک شاهد آغاز عملیات اجرایی و کلنگ‌زنی این شهرک باشیم که با اهتمام مسئولان این امر محقق می‌شود، افزود: در خراسان جنوبی ایجاد شهرک‌های فراوری طلا ضرورت است.

استاندار خراسان جنوبی در پایان با بیان اینکه در خراسان جنوبی که پتانسیل ایجاد چنین شهرکی وجود دارد باید نسبت به آن اهتمام جدی داشت، خاطرنشان کرد: پیگیری چنین برنامه‌هایی می‌تواند در اقتصاد استان نقش آفرین باشد؛ مدیران و مسئولان باید در مانع‌زدایی از کار تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران فعال باشند.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.