سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024 ساعت ×
ضرورت تمرکز بر تولید گریدهای جدید و محصولات ویژه
23 مرداد 1401 - 21:28
شناسه : 31164
مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه در جلسه کمیته عالی تحول گفت: تنوع بالای سبد محصولات، نقش مهمی در حفظ جایگاه فولاد مبارکه در بازارهای داخلی و جهانی ایفا می‌کند و در این راستا باید تولید محصولات با ارزش‌افزوده بالاتر را گسترش دهیم تا بتوانیم صنایع پایین‌دست را فعال کنیم.
ارسال توسط : منبع : روابط‌عمومی فولاد مبارکه
پ
پ

به گزارش اخبار فلزات، محمد یاسر طیب‌نیا در جلسه کمیته عالی تحول مطرح کرد: همواره بازارهای جهانی فولاد دارای نوسانات متعددی بوده است که باید هرچه سریع‌تر بتوانیم خود را با شرایط روز دنیا وفق دهیم.

وی افزود: با درک درستی از شرایط بازارهای جهانی و با تکیه بر وجوه رقابتی فولاد مبارکه، باید جایگاه خود را به بهترین شکل ممکن حفظ کنیم.

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه بیان کرد: داشتن زنجیره‌ کامل فولاد از مزیت‌های رقابتی در فولاد مبارکه است. علاوه‌براین، مزیت رقابتی که ما را نسبت به رقبای داخلی و خارجی متمایز می‌کند، فعالیت با ظرفیت کامل تولید در فولاد مبارکه است که هزینه تمام‌ شده محصولات را کاهش خواهد داد.

طیب‌نیا در پایان یادآور شد: تنوع بالای سبد محصولات، نقش مهمی در حفظ جایگاه فولاد مبارکه، در بازارهای داخلی و جهانی ایفا می‌کند و در این راستا باید تولید محصولات با ارزش‌افزوده بالاتر را گسترش دهیم تا بتوانیم صنایع پایین‌دست را فعال کنیم که معنای پیشران بودن فولاد مبارکه نیز همین است. باید با تولید گریدهای خاص و جدید، بازارهای جدید در کشور را ایجاد کنیم.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.