چهارشنبه, ۲۹ فروردین , ۱۴۰۳ Wednesday, 17 April , 2024 ساعت ×
ضرورت تکمیل واحدهای نیمه تمام صنعتی ایلام
13 تیر 1400 - 11:25
شناسه : 14719
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام در دیدار با نماینده ولی فقیه و امام جمعه ایلام، گفت: تسریع در تکمیل پروژه‌های مهم از جمله برنامه‌های اصلی به منظور حل مشکلات در حوزه اقتصادی است.
ارسال توسط : منبع : شاتا
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، رضا محمد رحیمی رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام در این دیدار به تشریح وضعیت صنعت و معدن استان پرداخت و اظهار داشت: استان ایلام ۴۹۳ واحد تولیدی دارای پروانه بهره‌برداری با سرمایه‌گذاری ۱۵۴ هزار میلیارد ریال و اشتغال‌زایی ۱۰ هزار و ۳۷ نفر است.

وی با اشاره به پنح محور برنامه عملیاتی تدوین شده در حوزه تولید و تجارت، افزود: فعال‌سازی واحدهای راکد با حجم سرمایه‌گذاری بالا در دستور کار است. لذا با همراهی همه دستگاه‌های اجرایی و دادستانی مرکز استان سال گذشته ۲۵ واحد غیرفعال به چرخه تولید بازگشت و برای سال جاری نیز ۳۰ واحد را کد شناسایی شد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام به پیگیری مشکلات تولیدکنندگان در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و مرکز شبانه‌روزی رسیدگی به مشکلات تولیدکنندگان پرداخت و گفت: خوشبختانه عزم جدی در همه دستگاه‌های دخیل در امر تولید برای رفع مشکلات حوزه تولید و تجارت وجود دارد و مطابق ارزیابی‌های صورت گرفته سال گذشته رتبه دوم کشوری در این حوزه را کسب کردیم.

رحیمی در پایان از تولیدکنندگانی که در جریان کمک‌های مومنانه مشارکت فعالی داشتند با اهدای لوح، تقدیر به عمل آمد.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.