جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت ×
ضرورت جذب نیروهای بومی توسط شرکت‌های تابعه فولاد خوزستان
09 آبان 1400 - 12:42
شناسه : 19878
در پی ابلاغ بومی‌ گزینی در جذب و استخدام آزمون پیش رو فولاد خوزستان، اکنون به دستور مدیرعامل این شرکت و در راستای تحقق شعار سال، شرکت‌های تابعه فولاد خوزستان نیز ملزم به جذب نیروهای بومی شدند.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی فولاد خوزستان
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، امین ابراهیمی مدیرعامل فولاد خوزستان به شرکت‌های تابعه خوددستور داد با توجه به اهمیت استفاده از نیروهای بومی، هرگونه جذب نیرو در فعالیت‌های مستمر و پروژه‌ای از استان خوزستان صورت گیرد. لذا از جمله مهم‌ترین شرایط ابلاغیه، می‌توان به الزام جذب نیروها در مشاغل زیر کارشناسی از شهرستان‌های اهواز، کارون، حمیدیه و باوی و در مشاغل کارشناسی و بالاتر از نیروی بومی استان خوزستان اشاره کرد. از سوی دیگر انتخاب و تامین نیرو صرفا از طریق بانک اطلاعاتی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان صورت خواهد پذیرفت که اقدامی ابتکاری در تسهیل جذب نیروی متخصص و بومی استان خوزستان است.

همچنین سیاست قطعی مجموعه فولاد خوزستان بر جذب نیرو و به‌کارگیری جوانان متعهد و کارآمد استان پایه‌گذاری شده است. بر همین اساس به شرکت‌های تابعه فولاد خوزستان تاکید شده از زمان ابلاغ، به‌کارگیری نیروها صرفا از استان باشد و در صورتی که تخصص مورد نیاز از درون استان فراهم نشد، صرفا با تایید کمیته تخصصی مربوطه، اقدام به تامین نیرو از خارج استان شود.

در این ابلاغیه از سوی مدیرعامل آمده است؛ به منظور تعامل سازنده و بهره‌گیری از بانک اطلاعات اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خوزستان، لازم است تفاهم‌نامه‌ای از سوی معاون منابع انسانی و امور اجتماعی تنظیم و پس از نهایی شدن، شکل اجرایی به خود گیرد.

براساس این گزارش، نیروی بومی به فردی اطلاق می‌شود که متولد شهرستان‌های خوزستان باشد و یا سه سال آخر تحصیل یا مدرک دیپلم وی در یکی از شهرستان‌های این استان صادر شده است.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.