پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024 ساعت ×
ضرورت حل مشکلات با بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌های منطقه
23 خرداد 1401 - 18:51
شناسه : 28988
مدیرعامل شرکت ذوب‌آهن گفت: با توجه به مسائل و مشکلات موجود، باید با هماهنگی، تعامل و استفاده از تمام ظرفیت‌های منطقه برای حل مشکلات تلاش کنیم.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی ذوب‌آهن
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، ایرج رخصتی مدیرعاکل شرکت ذوب‌آهن اصفهان، در دیدار با امام جمعه، شهردار و اعضای شورای شهر فولادشهر، توجه به مسائل جامعه را به عنوان یکی از مسئولیت‌های اجتماعی ذوب‌آهن اصفهان، بسیار مهم دانست و اظهار داشت: با توجه به مسائل و مشکلات موجود، باید با هماهنگی و تعامل و استفاده از تمام ظرفیت‌های منطقه برای حل مشکلات تلاش کنیم.

مهدی طباطبایی امام جمعه فولادشهر، در این دیدار ضمن اشاره به مشکلات این شهر، بیان کرد: علاوه بر فعالیت‌های عمرانی، اشتغال‌زایی و…، انجام فعالیت‌های فرهنگی مشترک نیز یکی از مواردی است که مورد نیاز این شهر بوده و برای شاغلین و بازنشستگان ذوب‌آهن نیز اثربخش است.

لازم به ذکر است که بخشدار، شهردار و اعضای شورای شهر فولاد شهر نیز به نیاز این شهر به امکانات ورزشی، مراکز آموزشی، درمانی و…، اشاره کردند و ضمن تقدیر از مدیرعامل ذوب‌آهن اصفهان به جهت نگرش تعاملی و سازنده به منطقه، خواستار تداوم و افزایش ارتباط، همکاری و فعالیت‌های مشترک شدند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.