جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت ×
ضرورت فعال‌کردن ظرفیت‌های راکد و نیمه‌فعال خراسان جنوبی
17 شهریور 1400 - 9:00
شناسه : 17406
استاندار خراسان جنوبی دوشنبه ۱۵ شهریور در دیدار مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان گفت: به جهت اهمیت موضوع، فعال کردن ظرفیت‌های راکد و نیمه‌فعال در اولویت اقدامات استان است و از ظرفیت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) می‌توان برای بهره‌برداری هرچه بهتر و بیشتر از منابع خراسان جنوبی استفاده کرد.
ارسال توسط : منبع : ایسنا
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، حمید ملانوری استاندار خراسان جنوبی، اظهار داشت: در راستای توسعه استان؛ برنامه‌ها، سیاست‌ها و اقدامات گسترده‌ای در دستور کار است، اما فعال کردن پروژه‌ها و ظرفیت‌های نیمه‌فعال را به طور ویژه در اولویت قرار داده‌ایم. در حال حاضر ۲۳۰ معدن دارای پروانه غیرفعال در خراسان جنوبی داریم که برای فعال کردن آنها، در ستاد توسعه خاوران تفاهم‌نامه‌هایی منعقد شده است. در این راستا ستاد اجرایی نیز می‌تواند به این موضوع ورود کرده و در زمینه خرید پهنه یا مشارکت در فعالیت‌های بخش معادن، سرمایه‌گذاری کند.

وی در پایان با اشاره به طرح‌های اشتغال‌زایی در دستور کار ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان، خاطرنشان کرد: طرح «استان بدون بیکار» که از ناحیه خراسان جنوبی ارائه شده و مورد تایید ستاد اجرایی قرار گرفته، یک پروژه مثبت و خوب برای استان است. به منظور استفاده از ظرفیت‌های دستگاه‌های اجرایی برای تحقق این طرح و سرعت بخشیدن به روند اجرای آن، طرح مذکور از طریق ستاد توسعه خاوران پیگیری می‌شود. علاوه بر این همچنان مترصد فرصت مناسبی برای حضور معاون اول رییس جمهوری و رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان هستیم.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.