سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024 ساعت ×
ضرورت ورود دانشگاه‌ها در زمینه رشد اقتصادی واحدهای صنعتی
11 خرداد 1400 - 16:27
شناسه : 13246
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت شمال استان کرمان گفت: از تمامی دانشگاه‌ها برای ورود به مباحث مختلف و مرتبط با افزایش بهره‌وری و رشد اقتصادی در واحدهای صنعتی و معدنی کرمان استقبال می‌کنیم.
ارسال توسط : منبع : خبرگزاری مهر
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، مهدی حسینی‌نژاد رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت شمال استان کرمان در نخستین جلسه طرح پویش از اقدامات انجام شده طی چند سال اخیر در جهت پیوند و ارتباط صنعت با دانشگاه توضیحاتی را ارائه کرد و اظهار داشت: ارتباط صنعت با دانشگاه می‌تواند تاثیر مثبتی در جهت رشد اقتصادی واحدهای صنعتی و معدنی استان داشته باشد. البته ایجاد ارتباط ارگانیک و غیراجباری بین دانشگاه و صنعت برای هر دو نهاد سودمند است.

وی با اشاره به اینکه بنگاه‌های اقتصادی قادر به تامین قابلیت‌های علمی مورد نیازشان نیستند، افزود: انجام فعالیت‌های تحقیقاتی در حوزه صنعت و معدن نیاز به حمایت و سیاست‌گذاری دارد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت شمال استان کرمان، گفت: ارتباط بین صنعت و دانشگاه اهمیت ویژه‌ای دارد و به همین لحاظ از تمامی دانشگاه‌های استان کرمان و سایر استان‌ها برای ورود به مباحث مختلف و مرتبط با افزایش بهره‌وری و رشد اقتصادی در واحدهای صنعتی و معدنی استان استقبال می‌کنیم.

حسینی‌نژاد در پایان خاطرنشان کرد: تاکنون طرح‌هایی با همکاری دانشگاه‌های استان کرمان در راستای انجام تحقیقات و مطالعات راهبردی پیش برده‌ایم و امیدوارم پیوند دانشگاه با صنعت با جدیت دنبال شود که نتایج بسیار مفیدی و مثبتی برای واحدهای صنعتی و معدنی دانشگاها و استان کرمان دارد.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.