چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024 ساعت ×
طرح تشکیل خانه هلال در فولاد خراسان
13 مرداد 1401 - 19:17
شناسه : 30936
در نشست مدیران مجتمع فولاد خراسان با رئیس جمعیت هلال احمر نیشابور، زمینه‌های همکاری مشترک بزرگ‌ترین قطب صنعتی شرق کشور با جمعیت هلال احمر مورد بحث و گفت‌گو قرار گرفت.
ارسال توسط : منبع : روابط‌عمومی شرکت فولاد خوزستان
پ
پ

به گزارش اخبار فلزات، اسماعیل شاه‌بیگی در دیدار با مدیران ایمنی، بهداشت و محیط زیست و روابط عمومی شرکت مجتمع فولاد خراسان، زمینه‌های همکاری این جمعیت و فولاد خراسان و مزایای اجتماعی این همکاری را برشمرد.

وی با بیان اینکه مجتمع فولاد خراسان، معین و یاور اجتماعی کارآمدی برای شهرستان است، عنوان کرد: تشکیل خانه‌ هلال و همکاری ساختارمند و داوطلبانه‌ مجموعه صنعتی بزرگی مانند فولاد خراسان، می‌تواند تاثیر جدی و قابل‌ ملاحظه‌ای بر ارتقای آگاهی و تاب‌آوری عمومی در برابر سوانح و حوادث پیش‌بینی‌ نشده طبیعی و غیر‌ طببعی داشته باشد.

رئیس جمعیت هلال احمر نیشابور، تشکیل تیم‌های امداد و نجات و ارتقای سطح آمادگی این تیم‌ها، اقدامات زیست‌محیطی و حمایت از مردم محلی و‌ پرسنل در برابر سوانح را از زمینه‌های همکاری مشترک این دو‌ مجموعه مطرح کرد.

ناصر فتحعلیان، مدیر «HSE» فولاد خراسان نیز با اشاره به تاکید مدیرعامل شرکت بر ایفای هرچه کامل‌تر مسئولیت‌های اجتماعی، بر آمادگی لجستیکی، انسانی و تخصصی کارکنان مجتمع برای مشارکت در فعالیت‌های بشردوستانه جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی تاکید کرد.

وی افزود: شرکت فولاد خراسان همواره در کنار رسالت اصلی اقتصادی و‌ تولیدی خود، در امدادرسانی اجتماعی از جمله در هنگام بروز سوانح مشارکت داشته است و سه نفر از همکاران آتش‌نشان مجتمع در سال ۱۳۸۲، هنگام امدادرسانی در حادثه قطار به شهادت رسیدند.

شهرام بقراط، مدیر روابط عمومی فولاد خراسان نیز در این نشست که در محل دفتر مدیریت ایمنی، بهداشت و محیط زیست تشکیل شد، ضمن ابلاغ پیام مدیرعامل فولاد خراسان در خصوص آمادگی مجتمع برای مشارکت در فعالیت‌های بشردوستانه و عام‌المنفعه جمعیت هلال احمر، از آمادگی فولاد خراسان برای تبلیغ موثر و سازنده با بهره‌گیری از امکاناتی همچون تلویزیون شهری فولاد خراسان در آموزش و جلب مشارکت عمومی در اجرای اهداف جمعیت هلال احمر خبر داد.

گفتنی است در این نشست، معاون رئیس هلال احمر و مسئول عملیات این جمعیت و نیز مدیر حراست هلال احمر نیشابور نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.