پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024 ساعت ×
طرح تولید کنسانتره آهن شرکت پدیده کاوش در انتظار بهره‌برداری
15 تیر 1400 - 15:46
شناسه : 14804
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان گفت: اجرای طرح تولید کنسانتره سنگ‌آهن شرکت پدیده کاوش ایرانیان که در مجاورت بزرگ‌ترین معدن سنگ‌آهن هماتیتی استان قرار دارد، پیشرفت فیزیکی 90 درصدی داشته است.
ارسال توسط : منبع : شاتا
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، خلیل قاسمی رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان با بیان اینکه کارخانه تولید کنسانتره آهن شرکت پدیده کاوش ایرانیان که در روستای رضوان بخش فین قرار دارد، اظهار داشت: این طرح با ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی در زمینی به مساحت ۱۰ هکتار واقع شده است.

وی با اشاره به میزان سرمایه‌گذاری در این طرح، افزود: میزان سرمایه‌گذاری ریالی در این طرح بیش از دو هزار میلیارد ریال و میزان سرمایه‌گذاری ارزی ۱۰٫۸ میلیون یورو است. البته میزان تسهیلاتی که این واحد از بانک صنعت و معدن دریافت کرد، مبلغ ۵۰۰ میلیارد ریال برآورد شد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان، گفت: با بهره‌برداری از طرح تولید کنسانتره سنگ‌آهن شرکت پدیده کاوش ایرانیان ۱۷۸ نفر به صورت مستقیم در این کارخانه مشغول به کار می‌شوند که اولویت اشتغال این کارخانه، با بومیان آن منطقه است.

قاسمی در پایان خاطرنشان کرد: این طرح به منظور تولید ۶۰۰ هزار تن کنسانتره سنگ‌آهن جهت تامین بخشی از خوراک واحد گندله‌سازی موجود در استان است که در راستای تکمیل زنجیره تولید فولاد استان هرمزگان در دست اجرا قرار دارد.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.