جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت ×
طنینی خوش‌ برای خودرو ال ۹۰
30 تیر 1401 - 15:08
شناسه : 30624
منوچهر منطقی، معاون صنایع حمل‌و‌نقل وزارت صنعت، معدن و تجارت وعده‌هایی در خصوص بازگشت خودرو ال ۹۰ با قوای محرکه جدید داخلی یا خارجی از سال آینده به خطوط تولید، ارائه داد.
ارسال توسط : منبع : ایرنا
پ
پ

به گزارش اخبار فلزات، منوچهر منطقی، معاون صنایع حمل‌و‌نقل وزارت صنعت، معدن و تجارت روز گذشته در تاریخ ۲۹ تیر‌ماه ۱۴۰۱، در حاشیه مراسم رونمایی پیکاپ کارون و در خصوص جدیدترین محصول شرکت زامیاد، افزود: خودروی ال ۹۰ دارای یک پلتفرم مدرن است، مجموعه‌ای که در کشور روی آن سرمایه‌گذاری شده و بیش از ۷۰ درصد خط و قطعات آن در داخل وجود دارد و اگر بتوانیم ۳۰ درصد باقی‌مانده را بیفزاییم، بستر تولید مجدد خودروی ال۹۰ کیفی و به روز که همه مردم از آن راضی بودند، فراهم می‌شود.

منطقی با تاکید بر این که یکی از برنامه‌های وزارت صمت در خصوص صنعت حمل‌و‌نقل، بهره‌وری از ۷۰ درصد ظرفیت بلا‌استفاده این محصول با همکاری‌های بین‌المللی برای عرضه‌ی یک محصول به‌روز و با سطح کیفیت درخواستی مشتریان، است، ادامه داد: در تکاپو برای تولید نمونه‌های اولیه این خودرو، تا پایان سال هستیم، اما خط تولید آن، در سال آینده راه‌اندازی خواهد شد.

  منطقی در این خصوص، متذکر شد: روس‌ها گزینه‌های خوبی برای قوای محرکه ال۹۰ معرفی کردند که بررسی شده و در کنار آن گزینه‌های داخلی نیز مطرح است. منطقی در پایان اضافه کرد: باید ببینیم از نظر کیفیت و سطح قیمت، کدام قوای محرکه مناسب این محصول خواهد بود تا بتوانیم خودرویی بهینه به بازار عرضه نماییم.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.