چهارشنبه, ۲۹ فروردین , ۱۴۰۳ Wednesday, 17 April , 2024 ساعت ×
طی ۹ ماهه ۹۹ ارفع با رشدی ۸۵٫۵ درصدی رو‌به رو شد
11 دی 1399 - 6:29
شناسه : 4493
شرکت آهن و فولاد ارفع با نماد ارفع گزارشی از فعالیت یک ماهه منتهی به 30 آذر 99 را منتشر کرد که بر اساس آن میزان رشد فروش شرکت در مدت 9 ماهه امسال با رشد 85.5درصدی همراه شده است.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات به نقل از ایراسین، میزان فروش ماهیانه شرکت در آذر ماه امسال ۶,۱۵۰,۲۸۲میلیون ریال بوده است که از این میزان فروش، سهم بازار داخلی برابر با ۳,۷۷۶,۳۷۸میلیون ریال بوده و در بازار صادراتی نیز درآمد ۲,۳۷۳,۹۰۴میلیون ریالی به ثبت رسیده است.
بیشترین میزان فروش داخلی شرکت آهن و فولاد ارفع در آذر ماه امسال، شمش فولادی بوده است. به صورتی که از فروش ۳۸هزارو۸۰۵تن از این محصول درآمد ۳,۷۷۶,۳۷۸میلیون ریالی بدست آمده است.
با نگاهی بر آمار منتشر شده می‌بینیم در بازار صادراتی نیز این محصول پرفروش بوده است، چرا که از فروش ۲۳هزارو۱۲۶تن شمش فولاد مبلغ ۲,۳۷۳,۹۰۴ میلیون ریال بدست آمده است. گفته می شود میزان صادرات صورت گرفته در این ماه نسبت به ماه گذشته با کاهش همراه بوده است.
این گزارش می افزاید: شرکت آهن و فولاد ارفع در مدت ۸ ماهه ۹۹ توانسته است فروشی بالغ بر ۳۶,۹۵۷,۴۵۶میلیون ریال داشته باشد که از این میزان فروش صورت گرفته، سهم بازار داخلی برابر با۳۲,۳۱۶,۵۶۳میلیون ریال بوده است و صادرات انجام شده توسط این شرکت درآمد ۴,۶۴۰,۹۲۰میلیون ریالی را ثبت کرده است. (میزان تولید انجام شده در این مدت برابر با ۵۴۷,۷۴۸تن شمش فولادی بوده است.)
در پایان می توان گفت: شرکت آهن و فولاد ارفع از ابتدای سال مالی تا انتهای آذر ماه۹۹ در مجموع مبلغ ۴۳,۱۰۷,۷۳۸ میلیون ریال فروش داشته است که این رقم نسبت به فروش شرکت در مدت مشابه سال۹۸ که عدد ۲۳,۲۳۰,۱۱۹میلیون ریال به ثبت رسیده بود، با رشد ۸۵٫۵ درصدی همراه گشته است. لازم به ذکر است در این ۹ ماهه امسال میزان فروش داخلی شرکت آهن و فولاد ارفع برابر با ۳۶,۰۹۲,۹۱۴میلیون ریال بوده و صادرات انجام شده نیز درآمد ۷,۰۱۴,۸۲۴میلیون ریال بوده است.
گفتنی است میزان شمش فولاد تولید شده در مدت ۹ ماهه ۹۹ توسط شرکت آهن و فولاد ارفع برابر با ۶۲۰هزارو۱۷۰ تن بوده است که از این میزان تولید صورت گرفته، ۴۸۴هزارو۹۱۷تن آن به فروش رفته و درآمد ۳۶,۰۹۲,۹۱۴میلیون ریالی را در بازار داخلی به ثبت رسانده است. همچنین با فروش ۸۳,۵۰۱تن از این محصول در بازار صادراتی، عدد ۷,۰۱۴۸۲۴میلیون ریالی را بدست آورده است.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.