دوشنبه, ۲۷ فروردین , ۱۴۰۳ Monday, 15 April , 2024 ساعت ×
ظرفیت استخراج سنگ‌آهن در سنگان به ۴٫۵ میلیون تن رسید
10 آذر 1400 - 11:10
شناسه : 21199
ظرفیت کارگاه پیمانکار الف استخراج سنگ‌آهن در سنگان با افزایش 3 برابری به 4.5 میلیون تن در ماه می‌رسد. این افزایش ظرفیت با ورود ماشین‌آلات جدید به مجتمع ایجاد شده است.
ارسال توسط : منبع : ایمیدرو
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، با ورود ماشین‌آلات جدید به مجتمع سنگان، روند تامین خوارک برای کارخانه‌های تولید کنسانتره سنگ‌‌آهن و گندله‌سازی در این مجتمع، سرعت می‌گیرد.

اقدام فوق در راستای افزایش میزان استخراج سنگ‌آهن و باطله‌برداری، تجهیز کامل ماشین‌آلات قرارداد بین شرکت توس مسیر با مجتمع سنگ‌آهن سنگان و همچنین به منظور تضمین تامین خوراک کارخانه‌های کنسانتره سنگ‌آهن و گندله سنگ‌آهن موجود در منطقه صورت گرفته است. به همین سبب طی دو ماه گذشته پنج دستگاه بیل مکانیکی ۸۵ تنی وارد کارگاه شده و در ادامه ۴۰ دستگاه کامیون تراک معدنی نیز تا نیمه آذرماه وارد مجتمع می‌شود. در این میان طی روزهای گذشته یک دستگاه بیل ۸۵ تنی از خرمشهر به مقصد سنگان بارگیری شده و در ادامه مابقی ماشین‌آلات نیز به مقصد مجتمع سنگ‌آهن سنگان حمل خواهد شد. بدین ترتیب ظرفیت استخراج کارگاه پیمانکار الف (توس مسیر)، از ۱٫۵ میلیون به بیش از ۴٫۵ میلیون تن در ماه افزایش می‌یابد.

گفتنی است، در حال حاضر دو گروه پیمانکار الف و ب مشغول استخراج و باطله‌برداری از معادن سنگ‌آهن سنگان هستند. مجتمع سنگ‌آهن سنگان طبق استراتژی ایمیدرو، برنامه دستیابی به ظرفیت تولید ۱۷ میلیون تن کنسانتره سنگ‌آهن و ۱۵٫۵ میلیون تن گندله سنگ‌آهن را در دست اجرا دارد.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.