سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024 ساعت ×
عربال با حضور پیشکسوتان صنعت آلومینیوم برگزار شد
13 دی 1401 - 13:41
شناسه : 32309
2022 بیست و چهارمین دوره عربال (Arabal) که یکی از رخدادهای بزرگ صنعت آلومینیوم در زمان پساکرونا به‌شمار می‌آید، به میزبانی شرکت مصری اجیپتالوم از 29 نوامبر تا اول دسامبر 2022 در شهر قاهره در مصر برگزار شد.
ارسال توسط : منبع : باشگاه آلومینیوم
پ
پ

به گزارش فلزات نیوز، در این کنفرانس، شرکت‌های بزرگ و صاحب‌نامی از سراسر جهان به‌خصوص منطقۀ خلیج‌فارس حضور یافتند.

در کنار این کنفرانس، نمایشگاهی با حضور پیشکسوتان صنعت آلومینیوم نظیر صحار آلومینیوم (Sohar Aluminium)، اگا (Emirates Global: EGA)، آلبا (آلومینیوم بحرین)، موزال Mozal)) و … نیز برگزار شد.

علاوه بر شرکت‌های حاضر در نمایشگاه، بیش از ۵۰۰ نماینده و شرکت‌کننده در این کنفرانس حضور داشتند. این کنفرانس با شعار “ایجاد آینده‌ای پایدارتر” در تاریخ ۲۹ نوامبر آغاز شد. در این کنفرانس و نمایشگاه سه‌روزه، دست‌اندرکاران صنعت آلومینیوم از کلیه زنجیره آلومینیوم نظیر ذوب، تولید، تکنولوژی تولید، مالی و مصرف‌کننده حضور یافتند.

در این کنفرانس شرکت مصری اجیپتالوم به‌عنوان میزبان این رخداد، یکی از شرکت‌های مطرح و فعال در منطقه‌ی منا MENA))، جدیدترین دستاوردهای خود را درمعرض نمایش گذاشت.

شرکت اجیپتالوم Egyption Aluminium Company))، بزرگترین تولیدکننده آلومینیوم اولیه در مصر و یکی از شرکت‌های بزرگ و مطرح در آفریقاست. این واحد ذوب در سال ۱۹۶۹ احداث شد و با فعال‌سازی ۶ خط احیاء و تولید ۳۲۰ هزار تن آلومینیوم اولیه توانست در منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا از جایگاه ویژه‌ای برخوردار شود.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.