چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024 ساعت ×
عرضه ۲۵ هزار و ۸۹۲ تن محصول فولادی در بورس
21 بهمن 1400 - 9:32
شناسه : 24449
تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران روز چهارشنبه 20 بهمن‌ماه، میزبان دادوستد 14 هزار و 217 تن میلگرد، 11 هزار و 325 تن تیرآهن و 350 تن ورق گرم بود.
ارسال توسط : منبع : بورس کالا
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، روز گذشته در تالار تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران دو هزار تن آهن‌اسفنجی، یک هزار تن خاک روی، ۲۲۵ تن هیدروکسید آلومینیوم و ۷۲ تن ناودانی معامله شد. علاوه بر این تالار حراج باز نیز در این روز شاهد معامله ۳۲۰ تن تولوئن دی ایزو سیانات، یک هزارو ۳۰۴ تن دی اتیل هگزانول و ۱۲۶ تن متیلن دی فنیل دی ایزوسیانات خالص بوده است.

۲۲ هزار تن لوب کات، ۱۰ هزار و ۲۷۲ تن مواد شیمیایی، یک هزار و ۸۲۹ تن مواد پلیمری و ۳۴۷ تن قیر نیز در تالار فراورده‌های نفتی و پتروشیمی به فروش رسید.

تالار صادراتی نیز معامله ۱۲ هزا رو ۸۲۰ تن قیر و ۹۰ تن پلی وینیل کلراید را تجربه کرد. همچنین ۱۷ هزار و ۶۳۰ تن سیمان نیز در سیستم معاملات مچینگ بورس کالا به ثبت رسید.

بازار فرعی هم در این روز شاهد دادوستد ۷ هزار و ۹۳۶ تن دی اکتیل فتالات، تسمه فولادی، بوتادین، الیاف استیپل پلی استر و اسید آلومینیوم بود. در مجموع ۱۰۳ هزار و ۸۷۲ تن انواع کالا در تالارهای مختلف بورس کالای ایران معامله شد.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.