جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت ×
صفحه اصلی » گروه » خبر » مس
عرضه ۳۷ هزار تن کاتد شرکت مس در رینگ صادراتی بورس
23 دی 1400 - 9:11
شناسه : 22991
براساس گزارش‌های منتشر شده، محموله سه هزار تنی شرکت ملی صنایع مس ایران روز گذشته بر تابلوی تالار صادراتی بورس کالای ایران برای تحویل فوب بندرعباس در شرایطی به فروش رسید که با صف تقاضای ۱۰ هزار تنی خریداران، قیمت این محصول با رشد ۱۱ درصدی نسبت به نرخ پایه با قیمت دو میلیون و ۶۴۸ هزار و ۱۵۱ ریال به ازای هر کیلوگرم معامله شد.
ارسال توسط : منبع : کالا خبر
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، قیمت پایه این محموله از سوی فروشنده دو میلیون و ۳۸۴ هزار و ۵۳۳ ریال تعیین شده بود. لذا با احتساب فروش‌های روز گذشته از ابتدای شروع عرضه‌های صادراتی ملی مس در بورس کالای ایران که به تاریخ ۵ آذرماه بر می‌گردد، این شرکت ۳۷ هزار و ۸۰۰ تن کاتد مس در رینگ صادراتی عرضه کرد و موفق به فروش تمامی این محموله ها شد. البته این شرکت از فروش‌های صادراتی خود در بورس کالا درآمدی معادل ۹۰ هزار و ۶۳۱ میلیارد ریال کسب کرد.

اردشیر سعدمحمدی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران با بیان اینکه در حال حاضر تمام محصولات شرکت ملی مس در رینگ داخلی و رینگ صادراتی بورس کالا به فروش می‌رسند، اظهار داشت: علاوه بر معاملات داخلی در حوزه صادرات، شاهد شفافیت معاملات و فروش براساس معاملات بین‌المللی نیز هستیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: معاملات در بورس کالای ایران از شفافیت لازم برخوردار است و این موضوع سبب می‌شود کشف قیمت کالا به طور شفاف‌تری انجام شده و معاملات نیز صحیح‌تر رقم بخورند. در همین راستا با راه‌اندازی رینگ صادراتی مس در بورس کالای ایران در مجموع قیمت‌ها شفاف شد؛ به طوری که قیمت‌های رینگ صادراتی بر اساس معاملات بین‌المللی تعیین شده، بورس بر آن نظارت کرده و در تابلو معامله می‌شود.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.