سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024 ساعت ×
عرضه ۸۶۰۰ تن شمش آلومینیومی
03 آذر 1399 - 9:16
شناسه : 1827
در آمار عرضه امروز دوشنبه سوم آذر ماه سال 1399، مجموع 8 هزار و 600 تن شمش آلومینیومی خالص شرکت‌های ایرالکو، المهدی، سالکو و آلومینای ایران ثبت شده است که در پایان معاملات امروز باید دید چه میزان از آن در رینگ صنعتی بورس کالای ایران معامله می‌شود. این در حالی است که در هفته‌های گذشته با کاهش میزان معاملات آلومینیومی روبه‌رو بودیم.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات به نقل از پایگاه تحلیلی و خبری «فلزات آنلاین»، امروز دوشنبه سوم آذر ماه، شرکت‌ آلومینیوم ایران، ۶۰۰ تن شمش آلومینیومی ۹۹٫۸ درصد با قیمت ۵۲۸ هزار و ۵۱۸ ریال عرضه خواهد کرد. حداقل عرضه این محصول ۱۰۰ تن تعیین شده که تا دو هزار و ۵۰۰ تن نیز قابل افزایش بوده و حداقل خرید این محصول نیز ۲۰ تن تعیین شده است.

همچنین این شرکت امروز دوشنبه سوم آذر ماه، ۲۰۰ تن شمش آلومینیومی ۹۹٫۷ درصد ۵۰ پوندی را با قیمت ۵۲۷ هزار و ۹۱۸ ریال عرضه خواهد کرد. حداقل عرضه این محصول پنج تن تعیین شده که تا ۵۰۰ تن قابل افزایش خواهد بود. حداقل خرید این محصول ۲۰ تن اعلام شده است.

علاوه‌براین، شرکت ایرالکو 200 تن بیلت ۶۰۶۳-۷ را با قیمت ۵۶۴ هزار و ۸۷۳ ریال عرضه خواهد کرد. حداقل عرضه این محصول پنج تن تعیین شده که تا یک هزار تن قابل افزایش خواهد بود. حداقل خرید این محصول نیز ۲۰ تن تعیین شده است.

شرکت صنایع آلومینیوم جنوب نیز امروز دوشنبه سوم آذر ماه، ۶۰۰ تن شمش آلومینیومی ۹۹٫۸ یک هزار پوندی را با قیمت ۵۲۸ هزار و ۸۱۸ ریال عرضه می‌‌‌کند که تا دو هزار تن قابل افزایش است. حداقل خرید این محصول نیز ۲۰ تن اعلام شده است.

همچنین این شرکت 300 تن شمش آلومینیومی ۹۹٫۸ درصد ۵۰ پوندی را با قیمت ۵۲۸ هزار و ۸۱۸ ریال عرضه خواهد کرد که تا ۶۰۰ تن قابل افزایش است. حداقل خرید این محصول پنج تن تعیین شده است.

علاوه‌براین، شرکت آلومینیوم المهدی فردا یکشنبه ۲۵ آبان ماه، ۶۰۰ تن شمش آلومینیومی ۹۹٫۷ درصد یک هزار پوندی را به قیمت ۵۲۷ هزار و ۹۱۸ ریال عرضه می‌کند. حداقل عرضه این محصول ۱۰۰ تن تعیین شده که تا دو هزار تن قابل افزایش خواهد بود. حداقل خرید این محصول نیز ۲۵ تن تعیین شده است.

شرکت آلومینای ایران امروز سوم آذر ماه، ۴۰۰ تن شمش آلومینیومی ۹۹٫۷ درصد یک هزار پوندی را به قیمت  528 هزار و ۲۱۸ ریال عرضه می‌کند. حداقل عرضه این محصول تا یک هزار افزایش خواهد داشت و حداقل خرید آن نیز ۲۵ تن تعیین شده است.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.