سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024 ساعت ×
صفحه اصلی » گروه » خبر » مس
عقب‌نشینی قیمت مس
23 تیر 1401 - 18:04
شناسه : 30361
روز چهارشنبه 22 تیر ماه، قیمت مس در LME نسبت به روز معاملاتی پیشین، 105 دلار کاهش پیدا کرد و به هفت هزار و 265 دلار رسید.
ارسال توسط : منبع : فلزات آنلاین
پ
پ

به گزارش اخبار فلزات، قیمت مس در روز چهارشنبه ۲۲ تیر ماه در معاملات بورس فلزات لندن نسبت به روز سه‌شنبه ۲۱ تیر ماه، ۱٫۴ درصد معادل ۱۰۵ دلار و ۵۰ سنت نسبت به روز معاملاتی قبل از آن کاهش یافت و نسبت به هفته پیشین ۳٫۵ درصد افت را تجربه کرد و به هفت هزار و ۲۶۵ دلار رسید. قیمت مس در روز سه‌شنبه ۲۱ تیر ماه، هفت هزار و ۳۷۰ دلار و ۵۰ سنت بود.

قیمت سه ماهه مس در معاملات چهارشنبه ۲۲ تیر ماه، یک درصد معادل ۷۷ دلار و ۵۰ سنت نسبت به روز معاملاتی قبل، کاهش و نسبت به هفته پیشین، ۲٫۸ درصد افت داشته است.

روند قیمت و موجودی انبار مس در بورس فلزات لندن طی دو هفته اخیر در نمودار ۱ قابل مشاهده است. طبق این نمودار، موجودی مس در انبارهای بورس فلزات لندن در روز چهارشنبه ۲۲ تیر ماه، با کاهش ۸۰۰ تنی، از ۱۳۱ هزار و ۷۷۵ تن به ۱۳۰ هزار و ۹۷۵ تن رسیده است.

طبق نمودار ۲، روز چهارشنبه ۲۲ تیر ماه در بورس فلزات لندن، قیمت مس در شرایط کانتنگو به سر می‌برد. اختلاف قیمت سه ماهه و نقدی در این روز، برابر با ۶۱ دلار بر تن گزارش شده که نسبت به سه‌شنبه ۲۱ تیر ماه با افزایش ۲۸ دلار بر تن همراه بوده است.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.