جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت ×
عقب‌گرد دوباره شاخص بورس
13 بهمن 1400 - 14:02
شناسه : 24065
براساس گزارش‌های منتشر شده، بازار سرمایه برخلاف روزهای گذشته امروز روندی نوسانی داشت، به طوری که شاخص کل بورس در ساعات میانی معاملات تا یک میلیون و ۲۹۹ هزار واحد کاهش یافت، اما در ادامه معاملات کمی روندی صعودی به خود گرفت با این حال نتوانست سبزپوش باقی بماند.
ارسال توسط : منبع : ایسنا
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، شاخص کل بورس امروز با ۲۶ واحد کاهش در رقم یک میلیون و ۳۰۱ واحد ایستاد. شاخص کل با معیار هم وزن ۲۵۱ واحد کاهش یافت و رقم ۳۳۳ هزار و ۲۸ واحد را ثبت کرد. معامله‌گران این بازار ۳۸۶ هزار معامله به ارزش ۴۴ هزار و ۶۹۱ میلیارد ریال انجام دادند.

بانک تجارت، معدنی و صنعتی چادرملو، بانک ملت، معدنی و صنعتی گل‌گهر و فولادمبارکه اصفهان نسبت به سایر نمادها تاثیر مثبت و در مقابل پتروشیمی نور و پالایش نفت اصفهان بیشترین تاثیر منفی را روی بورس گذاشتند.

شاخص کل فرابورس ایران هم با ۱۹ واحد کاهش در رقم ۱۷ هزار و ۶۶۱ واحد ایستاد. در این بازار ۱۷۸ هزار معامله به ارزش ۴۰ هزار و ۷۳۸ میلیارد ریال انجام شد.

فولاد هرمزگان جنوب، بیمه پاسارگاد، توسعه معادن و فلزات نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل پلیمر آریاساسول، پتروشیمی زاگرس، گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی و فرابورس ایران نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی فرابورس ایران داشتند.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.