جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت ×
عقب‌گرد شاخص بورس
22 آذر 1400 - 14:01
شناسه : 21753
براساس گزارش‌های منتشر شده، در ادامه روند نزولی در بازار سرمایه شاخص کل بورس پس از ماه‌ها دوباره به کانال یک میلیون و۲۰۰ هزار واحد سقوط کرد.
ارسال توسط : منبع : ایسنا
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، شاخص کل بورس در معاملات امروز بازار سرمایه با ۲۵ هزار و ۲۴۹ واحد نزول تا رقم یک میلیون و ۲۹۵ هزار واحد کاهش یافت. شاخص کل با معیار هم‌وزن هم ۶۴۱۹ واحد سقوط کرد و به رقم ۳۴۹ هزار و ۱۹۷ واحد رسید. معامله‌گران این بازار ۳۹۵ هزار معامله به ارزش ۳۰ هزار و ۱۲۷ میلیارد ریال انجام دادند.

فولادمبارکه اصفهان، معدنی و صنعتی گل‌گهر، ملی صنایع مس ایران، سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی، پتروشیمی پارس، گسترش نفت و گاز پارسیان و صنایع پتروشیمی خلیج فارس نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی بورس گذاشتند.

در آن سوی بازار سرمایه شاخص کل فرابورس ایران هم با ۲۶۷ واحد کاهش در رقم ۱۸ هزار و۶۶۳ واحد ایستاد. در این بازار ۱۷۶ هزار معامله به ارزش ۴۹۹ هزار و ۸۰۶ میلیارد ریال انجام شد.

پتروشیمی زاگرس، پلیمر آریاساسول، فولاد هرمزگان جنوب، مجتمع جهان فولاد سیرجان، پتروشیمی تندگویان، سنگ‌آهن گهرزمین و پالایش نفت لاوان نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی فرابورس ایران داشتند.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.