جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت ×
عقب‌گرد مجدد شاخص بورس
03 آذر 1400 - 13:43
شناسه : 20914
براساس گزارش‌های منتشر شده، شاخص کل بورس نتوانست کانال یک میلیون و ۴۰۰ هزار واحد را حفظ کند و در جریان معاملات امروز با بیش از ۱۰ هزار واحد کاهش دوباره به کانال یک میلیون و ۳۰۰ هزار واحد عقب‌گرد کرد.
ارسال توسط : منبع : ایسنا
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، شاخص کل بورس امروز با ۱۰ هزار و ۴۴۵ واحد کاهش رقم یک میلیون و ۳۹۴ هزار واحد را ثبت کرد. شاخص کل با معیار هم‌وزن هم ۱۵۷۰ واحد کاهش یافت و به رقم ۳۸۳ هزار و ۴۷۰ واحد رسید. معامله‌گران این بازار ۴۷۹ هزار معامله به ارزش ۳۴ هزار و ۴۴۵ میلیارد ریال انجام دادند.

۱۳۳ نماد بورسی مثبت و ۲۵۱ نماد منفی بودند که از میان آن‌ها فولادمبارکه اصفهان، سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی، صنایع پتروشیمی خلیج فارس، پتروشیمی پردیس، بانک ملت، پالایش نفت تهران و پالایش نفت اصفهان نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی بورس گذاشتند.

عقب‌گرد فرابورس به کانال ۱۹ هزار واحد


شاخص کل فرابورس ایران هم دوباره به کانال ۱۹ هزار واحد سقوط کرد و با ۱۸۱ واحد کاهش در رقم ۱۹ هزار و ۹۶۷ واحد ایستاد. معامله‌گران این بازار ۲۹۱ هزار معامله به ارزش ۹۴ هزار و ۷۸۸ میلیارد ریال انجام دادند.

۱۱۸ نماد فرابورسی مثبت و ۱۴۲ نماد منفی بودند که از میان آن‌ها بیمه پاسارگاد، پلیمر آریاساسول، صنعتی مینو، پتروشیمی تندگویان، سهامی ذوب‌‌آهن اصفهان و پتروشیمی مارون نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی و در مقابل فولاد هرمزگان جنوب نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی فرابورس داشتند.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.