سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024 ساعت ×
علت افزایش قیمت فولاد چیست؟
31 خرداد 1400 - 11:36
شناسه : 14035
رییس اتاق بازرگانی استان یزد: رییس اتاق بازرگانی استان یزد با اشاره به افزایش قیمت فولاد در کشور برخلاف روند قیمت فولاد در دنیا طی یک ماه گذشته، گفت: بی‌شک مسیر سرمایه‌های سرگردانی که توسط واسطه‌گران و بازاری‌ها به این جریان هدایت شده، سرمایه‌های واقعی نیست.
ارسال توسط : منبع : ایسنا
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، محمدرضا قمی رییس اتاق بازرگانی استان یزد با بیان اینکه برخی از مسائلی که توسط مسئولان طرح و تاثیرگذار بر اقتصاد می‌شود نیز اثرات مستقیمی بر بازار و روند بازار خواهد گذاشت، به موضوعات مطرح شده پیرامون انواع انرژی خصوصا آب و برق به عنوان موضوع روز جامعه اشاره کرد و اظهار داشت: اثرات گفته‌هایی که در این موارد مطرح می‌شود، بر بازار کسب و کار توجه زیادی خواهد داشت.

وی مصداق این گفته‌ها را رکود حاکم بر بازار دانست و افزود: نحوه تشکیل دولت سیزدهم و سایر مسائلی که بر اقتصاد و بازار اثر دارد نیز از این دسته است؛ به طوری که در روزهای اخیر قطعی‌های برق، جزو مسائلی است که در جامعه، مسیرهای اقتصادی را به سمت و سوی خاصی هدایت خواهد کرد.

رییس اتاق بازرگانی استان یزد با بیان اینکه محصولات فولادی طی یک ماه اخیر کاهش ۸۰ تا ۹۰ دلاری در دنیا داشته است، گفت: متاسفانه این روند در کشور طی همین یک ماه، روندی افزایشی داشته است پس با توجه به نبود فعالیت‎‌های عمرانی و سایر مسائل ناشی از رکود، مسلما مسیر سرمایه‌های سرگردانی که توسط واسطه‌گران و بازاری‌ها به این جریان هدایت شده، سرمایه‌های واقعی نیست.

قمی در پایان خواستار پیگیری و توجه به چنین موضوعات تاثیرگذار بر بازار شد و خاطرنشان کرد: این مسائل افزایش قیمت‌های ناخواسته را به دنبال دارد و ضرر آن شامل حال مردم خواهد شد.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.