چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024 ساعت ×
عمر صعود بورس دوام نداشت
26 تیر 1401 - 19:39
شناسه : 30452
امروز یکشنبه ۲۶ تیر ماه، شاخص کل بورس با ۱۰ هزار ‌و ۲۳۳ واحد کاهش، در ارتفاع یک ‌میلیون و ۴۶۹ هزار واحدی قرار گرفت.
ارسال توسط : منبع : ایرنا
پ
پ

به گزارش اخبار فلزات، شاخص هم‌وزن با سه هزار و ۱۴۳ واحد کاهش، به ۴۰۲ هزار و ۴۳۳ واحد و شاخص قیمت با یک هزار و ۹۰۳ واحد افت، به ۲۴۳ هزار و ۶۶۵ واحد رسید.

شاخص بازار اول، هفت هزار و ۶۱۴ واحد و شاخص بازار دوم، ۲۰ هزار و ۲۳۳ واحد کاهش را ثبت کردند. امروز در معاملات بورس تهران، بیش از پنج میلیارد و ۸۶۵ میلیون سهم، حق‌ تقدم و اوراق بهادار به ارزش ۳۲ هزار و ۲۸۸ میلیارد ریال معامله شد.

همچنین نمادهای «شیران» با ۱۲۵ واحد، «وساپا» با ۱۱۲ واحد، «خراسان» با ۸۱ واحد، «دلر» با ۵۰ واحد و «ورنا» با ۳۲ واحد، با تاثیر مثبت بر شاخص بورس همراه شدند.

در مقابل، نمادهای «میدکو» با ۸۷۹ واحد، «تاپیکو» با ۷۹۸ واحد، «فولاد» با ۶۶۲ واحد، «شبندر» با ۶۰۷ واحد و «شستا» با ۵۳۴ واحد، تاثیر منفی بر شاخص بورس داشتند.

همچنین نمادهای «شپنا»، «شستا»، «شبندر»، «خگستر»، «فولاد»، «فملی» و «برکت» در نمادهای پرتراکنش قرار داشتند.

گروه فرآورده نفتی هم در معاملات صدرنشین، برترین گروه‌های صنعت شد و در این گروه ۴۲۲ میلیون و ۱۱۵ هزار برگه سهم به ارزش سه هزار و ۳۹ میلیارد ریال داد و ستد شد.

آخرین وضعیت شاخص فرابورس

شاخص فرابورس نیز امروز یکشنبه ۲۶ تیر ماه، بیش از ۱۳۰ واحد کاهش داشت و به ۱۹ هزار و ۶۲۰ واحد رسید. در این بازار سه میلیارد و ۸۵۰ میلیون برگه سهم و اوراق مالی داد و ستد شد و تعداد دفعات معاملات امروز فرابورس، بیش از ۱۸۸ هزار و ۹۱۲ نوبت بود.

بر اساس گزارشی از ایرنا، نمادهای «خدیزل»، «دتوزیع»، «دماوند»، «بساما»، «هجرت» و «تماوند»، با تاثیر مثبت بر شاخص فرابورس همراه بوده‌‌اند.

همچنین نمادهای «آریا»، «زاگرس»، «کگهر»، «هرمز»، «بمپنا»، «ددانا»، «فرابورس« و «غصینو»، تاثیر منفی بر شاخص فرابورس داشتند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.