جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت ×
عملکرد قابل تحسین وزارت نفت در زمینه صادرات
16 آبان 1400 - 12:24
شناسه : 20157
نایب رییس مجلس شورای اسلامی در تشریح نشست امروز یکشنبه۱۶ آبان‌ماه نمایندگان مجلس شورای اسلامی با جواد اوجی وزیر نفت، گفت: عملکردهای وزارت نفت در زمینه صادرات و دیپلماسی نفتی قابل تحسین است.
ارسال توسط : منبع : شانا
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، علی نیکزاد نایب رییس مجلس شورای اسلامی در تشریح نشست امروز یکشنبه ۱۶ آبان‌ماه نمایندگان مجلس شورای اسلامی با جواد اوجی وزیر نفت، اظهار داشت: نمایندگان پرسش‌های خود از وزیر نفت را در پنج حوزه بیان کردند، یکی از موضوع‌های مطرح‌شده در زمینه صادرات نفت بود که در این حوزه اقدام‌های خوبی صورت گرفته و دیپلماسی نفتی نیز مورد توجه قرار گرفته شده و عملکردها قابل قبول داشته است.

وی با اشاره به اینکه در نشست‌های پرشمار موضوع مصرف گاز در زمستان توسط وزارت نفت رصد شده است، افزود: مقدار سرمایه‌گذاری مورد نیاز طی هشت سال برای حوزه گاز ازسوی وزارت نفت با تفکیک مقدار سالانه استخراج شده است و باید این سرمایه‌گذاری انجام شود تا در سال‌های آینده مشکلی در این حوزه نداشته باشیم.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی گفت: پیرو نشست هفته گذشته با وزیر نفت، قیر حواله‌ای تا شنبه هفته آینده در اختیار دستگاه‌های اجرایی از جمله وزارت راه و شهرسازی، سازمان نوسازی مدارس، سازمان شهرداری‌ها، سازمان منابع طبیعی و پایگاه‌های بسیج قرار می‌گیرد.

نیکزاد در پایان با بیان اینکه از اقدام ارزشمند همه دستگاه‌های مرتبط به‌ویژه وزارت نفت در زمینه خنثی‌سازی حمله سایبری به سامانه جایگاه‌های سوخت تشکر می‌کنیم، خاطرنشان کرد: به نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به‌دلیل خلق حماسه بزرگ در دریای عمان و خلیج‌فارس افتخار می‌کنیم.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.