جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت ×
عملکرد چادرملو در تولید آهن اسفنجی و شمش فولاد
13 اسفند 1401 - 9:55
شناسه : 33961
بر اساس گزارش منتشر شده در سایت کدال، شرکت معدنی و صنعتی چادرملو طی 11ماهه سال جاری موفق شده است با دست‌یابی به بالاترین میزان تولید شمش فولادی و آهن اسفنجی از بدو شروع فعالیت این دو واحد صنعتی، رکورد تولید 12ماه سال 1400 را در 11ماه امسال بشکند.
ارسال توسط : منبع : دنیای معدن
پ
پ

به گزارش فلزات‌نیوز، چادرملو در ۱۱ماهه امسال با تولید یک‌میلیون و ۷۹هزار تن شمش فولادی و یک‌میلیون و ۴۵۱هزارتن آهن اسفنجی توانست به میزان ۱۲ماهه سال گذشته این محصولات را تولید کند. این در حالی است که چادرملو در سال جاری نیز با محدودیت‌های ناشی از قطع برق و گاز و کاهش قیمت‌های جهانی مواجه بوده است، اما به نظر می‌رسد این شرکت با برنامه‌ریزی صحیح  و بهبود فرآیندها توانسته است علاوه بر رکورد شکنی و  افزایش بهره‌وری در زنجیره تولید،  بالغ بر ۳۷۱هزار میلیارد ریال درآمد نیز شناسایی کند.

پیش‌بینی‌ها از عملکرد این شرکت بزرگ و موفق بورسی نشان می‌دهد تا پایان امسال بتواند با شکستن سقف تولیدات خود در زنجیره فولاد، سودآوری قابل قبولی را برای سال مالی ۱۴۰۱ نصیب سهام‌داران خود نماید.

گفتنی است در حال حاضر چادرملو با پیش‌بینی سرمایه‌گذاری بیش از ۴ میلیارد یورو، چندین طرح توسعه  را در دست اقدام دارد و در مجمع فوق‌العاده هفته گذشته این شرکت سهام‌داران حقیقی و حقوقی برای جبران هزینه‌های بخشی از این طرح‌ها با افزایش سرمایه کچاد از مبلغ ۱۱۹هزار میلیارد ریال به ۲۷۱ هزار ۵۰۰ میلیارد ریال موافقت کردند.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.