سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024 ساعت ×
عملیات اجرایی طرح‌هاي توسعه چادرملو آغاز شد
26 آبان 1400 - 12:36
شناسه : 20632
در دومین نشست رفع موانع توسعه شرکت معدنی و صنعتی چادرملو با حضور استاندار، معاونان و مدیران اجرایی استان یزد و مدیرعامل و مجریان طرح‌هاي توسعه شرکت در استانداری یزد برگزار شد، با تخصیص مکان‌های اجرای ۱۰ واحد صنعتی موافقت و کلید عملیات پیاده‌سازی این طرح‌ها زده شد.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی چادرملو
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، در دومین نشست رفع موانع توسعه شرکت معدنی و صنعتی چادرملو که در پی نشست‌های متعدد کارشناسی و ارزیابی طرح‌ها برگزارشد با موافقت مسئولان اجرای استان به چادرملو اجازه داده شد، عملیات آماده‌سازی پروژه‌های خود را آغاز کند.     

این طرح‌های بزرگ صنعتی شامل، واحدهای گندله‌سازی، آهن‌اسفنجی، کنسانتره سنگ‌آهن، تولید ورق و فولادهای آلیاژی، اجرام و آجر نسوز، ذوب و کلاف فولادی و نیروگاه خورشیدی است.

ناصر تقی‌زاده مدیرعامل چادرملو ضمن تقدیر از نگاه مثبت و موثر استاندار جدید یزد و همکاری در جهت حل موانع راه‌اندازی طرح‌های توسعه بخش و حمایت بی‌دریغ نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، در خصوص منابع مالی این طرح‌ها، اظهار داشت: برای اجرای اين پروژها بالغ بر ۸۰ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاري پیش‌بيني شده است که‌ بخش اعظم آن از محل تسهیلات و اعتبارات بانکی، حمایت سهامداران، درآمد حاصل از فعالیت واحدهای معدنی و صنعتی موجود و تدابیر و فنون مدیریتی تامین می‌شودد. امیدواریم در سریع‌ترین زمان کار ساخت این واحدها آغاز شود.

حمایت استاندار یزد از پروژه‌های چادرملو

مهران فاطمی استاندار یزد در پایان نیز با تشکر از خدمات ارزنده مدیرعامل چادرملو در جهت توسعه اقتصادی استان خاطرنشان کرد: برای تحقق اهداف توسعه در این استان به ویژه پروژه‌ مهم چادرملو، همچنان به حمایت‌های خود ادامه خواهند داد.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.