جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت ×
عمل به مسئولیت اجتماعی سرمایه مهم صنایع است
14 مهر 1400 - 16:58
شناسه : 18804
مدیرعامل شرکت آهن و فولاد ارفع صبح روز چهارشنبه 14 مهر ماه 1400 با سرپرست زندان شهرستان اردکان دیدار کرد.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی آهن و فولاد ارفع
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، علی محمدی مدیرعامل شرکت آهن و فولاد ارفع با اشاره به تجربیات خود در شرکت‌های فولادی مشابه سطح کشور، اظهار داشت: ایفای مسئولیت‌های اجتماعی صنایع نه تنها هزینه محسوب نمی‌شود، بلکه جزو سرمایه این شرکت‌ها به شمار می‌آید.

وی خدمت به مردم را از مهمترین وظایف صنایع مستقر در منطقه قرارگیری آن صنایع دانست و افزود: خدمت به مردم جزو وظایف ذاتی صنایع است و مردم اردکان باید بدانند صنایع در خدمت آنان است و سود آن باید برای مردم این شهرستان باشد. لذا زمانی که مردم مسئولیت‌های اجتماعی شرکت‌ها را ببینند خود در جهت رشد و گسترش صنایع گام خواهند برداشت. در همین راستا تنها دلیل قبول مسئولیت خدمت به مردم ایفای مسئولیت اجتماعی است و امیدواریم بتوانیم رضایت آن‌ها را جلب کنیم.

مدیرعامل شرکت آهن و فولاد ارفع در پایان با اشاره به اینکه باید با انجام اقداماتی موجبات رفاه و آسایش خانواده زندانیان نیز فراهم شود؛ خاطرنشان کرد: رسیدگی به خانواده زندانیان، امر بسیار مهمی است‌ و نباید شرایط آنان به نحوی رقم‌ بخورد که تبدیل به معضل جدیدی در اجتماع شود.

گفتنی است، سرپرست زندان شهرستان اردکان نیز در این دیدار با تحسین دغدغه مدیرعامل شرکت آهن و فولاد ارفع، خدمت به مردم را وظیفه همه کارگزاران نظام دانست.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.