چهارشنبه, ۲۹ فروردین , ۱۴۰۳ Wednesday, 17 April , 2024 ساعت ×
عنوان نوآوری و پژوهش برتر صنعت فولاد کشور به ذوب‌آهن تعلق گرفت
27 آذر 1400 - 10:35
شناسه : 21902
در مراسم اختتامیه سمپوزیوم فولاد۱۴۰۰ کیش که ۲۵ آذرماه برگزار شد، طرح درب باتری کک‌سازی با قابلیت انعطاف‌پذیری(فلکسیبل)سمت کک به عنوان طرح برتر فولادی کشور معرفی شد.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی ذوب‌آهن
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، طرح درب باتری کک‌سازی با قابلیت انعطاف‌پذیری(فلکسیبل)سمت کک، توسط طراحان آن مهدی ظرافتی و مهرداد صابر افقی از تلاشگران مدیریت تولیدات کک و مواد شیمیایی ذوب‌آهن به سومین جشنواره نوآوری‌ها در صنعت فولاد۱۴۰۰ ارسال شده بود.

عباس نجفی‌زاده عضو هییت‌مدیره انجمن آهن و فولاد در این مراسم ضمن موفق ارزیابی نمودن سمپوزیوم و نمایشگاه بین‌المللی فولاد ۱۴۰۰کیش به ارائه نظرات و پیشنهادات خود برای دوره‌های بعدی این دو رویداد بزرگ فولادی کشور پرداخت و اظهار داشت: جامعه دانشگاهی و مدیران صنایع فولادی کشور در چنین برنامه‌هایی به حل مشکلات موجود و توسعه محصولات صنعتی در بخش فولاد می‌پردازند.

در این مراسم از همکاری‌های ذوب‌آهن اصفهان در جریان برگزاری سمپوزیم و نمایشگاه مذکور تقدیر به عمل آمده و تقدیرنامه و تندیس سپاس مربوطه به منصور یزدی‌زاده مدیر عامل ذوب‌آهن اصفهان به عنوان حامی برگزاری نمایشگاه و سمپوزیوم فولاد اهدا شد که محسن زیوه مدیرعامل شرکت پویش بازرگان ذوب‌آهن و عضو هییت‌مدیره ذوب‌آهن اصفهان لوح تقدیر و تندیس مربوطه را دریافت کرد.

شایان ذکر است که طی سه روز برگزاری سمپوزیوم و نمایشگاه فولاد ۱۴۰۰کیش تعدادی از مسئولان کشور و دست‌اندرکاران صنعت فولاد از غرفه ذوب‌آهن اصفهان بازدید کرده و در جریان آخرین تحولات و دستاوردهای تولیدی این شرکت قرار گرفتند.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.