پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024 ساعت ×
فخاس، طی یک ماه با رشد ۴۵ درصدی رو‌به‌رو شد
09 دی 1399 - 7:18
شناسه : 4330
مجتمع فولاد خراسان با نماد فخاس گزارشی از فعالیت یک ماهه منتهی به 30 آذرماه 99 خود را منتشر کرد و بر اساس آن میزان فروش این شرکت در 9ماهه 99 در مقایسه با مدت مشابه با رشد 45درصدی همراه شده است.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات به نقل از ایراسین، میزان فروش ماهیانه شرکت فولاد خراسان در آذر ماه امسال ۵,۷۷۴,۳۲۵ میلیون ریال بوده است که نسبت به آبان ماه ۹۹ تغییر چندانی نداشته و از این میزان فروش سهم بازار داخلی برابر با ۳,۲۷۲,۰۰۳میلیون ریال و سهم بازار صادراتی نیز به مقدار ۲,۵۰۲,۳۲۲میلیون ریال بوده است.
بیشترین میزان فروش داخلی شرکت در آذر ماه امسال، محصولات سبک ساختمانی – داخلی بوده است به این ترتیب که از فروش ۲۴هزارو۳۴۰تن از این محصول مبلغ ۲,۶۴۲,۷۰۹ میلیون ریال بدست آمده است.
همچنین بیشترین میزان فروش صادراتی شرکت فولاد خراسان در آذرماه امسال، شمش صادراتی به مبلغ ۲,۴۰۲,۲۹۳ میلیون ریال بوده که از فروش ۲۴هزارو۹۰۷تن محصول بدست آمده است.
با نگاهی بر فعالیت‌های شرکت فولاد خراسان می‌بینیم طی ۸ ماهه امسال میزان فروش صورت گرفته توسط این شرکت برابر با ۴۳,۳۵۰,۸۵۷ میلیون ریال بوده است که از این میزان فروش، سهم بازار داخلی به مقدار ۳۸,۰۸۱,۴۰۹میلیون ریال بوده و بازار صادراتی نیز به مقدار ۵,۲۶۹,۴۴۸میلیون ریال شده است.
این گزارش می افزاید: شرکت فولاد خراسان از ابتدای سال مالی تا انتهای آذر ماه۹۹ در مجموع مبلغ ۴۹,۳۰۹,۱۸۲ میلیون ریال فروش داشته است که این عدد در مقایسه با میزان فروش ثبت شده در مدت مشابه سال قبل که عدد ۳۳,۸۳۴,۰۶۸میلیون ریال به ثبت رسیده با رشد ۴۵درصدی همراه شده است.
لازم به ذکر است که از میزان فروش صورت گرفته در ۹ ماهه ۹۹ شرکت فولاد خراسان، سهم بازار داخلی ۴۱,۳۵۳,۴۱۲میلیون ریال بوده است که این عدد در سال گذشته به مقدار ۲۵,۴۲۰,۸۹۰میلیون ریال ثبت شده بود و نشان از رشد فروش در بازار داخلی را دارد. همچنین سهم فروش صادراتی محصولات فخوس در ۹ ماهه سال ۹۹ برابر با ۷,۹۵۵,۷۷۰میلیون ریال است که این میزان از فروش در مقایسه با مدت مشابه سال قبل با کاهش روبرو شده است، چرا که سهم بازار صادراتی محصولات این شرکت در مدت ۹ ماهه سال ۹۸ برابر با ۸,۴۱۳,۱۷۸میلیون ریال بوده که دلیل این کاهش صادرات به موارد متعددی از جمله قوانین و سیاستهای وضع شده از سوی وزارت صمت باز می گردد.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.