سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024 ساعت ×
«فخوز» روی ریل توسعه
13 تیر 1401 - 12:01
شناسه : 29854
معاون برنامه‌ریزی و اجرای پروژه‌های شرکت فولاد خوزستان گفت: با تلاش شبانه‌روزی فولادمردان، سبب شد تا بخش‌های مهمی از پروژه‌های توسعه در محدودیت‌های برق و گاز به سرانجام برسند.
ارسال توسط : منبع : روابط‌عمومی فولاد خوزستان
پ
پ

به گزارش اخبار فلزات، میثم شهنیانی معاون برنامه‌ریزی و اجرای پروژه‌های شرکت فولاد خوزستان، اظهار داشت: با توجه به اهمیت پروژه‌های طرح‌های پایداری تولید و زیست‌محیطی که اولویت‌های فولاد خوزستان به شمار می‌آیند، از زمان محدودیت‌های برق و گاز به منظور پیشبرد پروژهایی که نیازمند توقف هستند، حداکثر استفاده به عمل آمد و تهدید محدودیت اعمال شده تولید به فرصتی برای تسریع در اجرای پروژه‌ها تبدیل شد.
وی افزود: در مدت توقف‌ها، بالغ بر هفت هزار و ۲۰۰ نفر‌ساعت، فعالیت پروژه‌ای با مشارکت ارکان پروژه‌ها و واحدهای بهره‌برداری، با یک برنامه‌ریزی فشرده و هماهنگ که پس از برگزاری جلسه‌های متعدد و ایجاد هماهنگی میان واحد برنامه‌ریزی و کنترل طرح‌ها و فنی و برنامه‌ریزی نت بهره‌برداری انجام شده، اجرای آن‌ها موفقیت‌آمیز بود.

شهنیانی از تکمیل و راه‌اندازی پروژه فاز دوم اتوماسیون DCS پست برق ۲۳۰ کیلوولت گفت: این پروژه از مهر ماه سال ۱۳۹۷ و با هدف پایداری تولید آغاز شده است و در محدودیت‌های برق تکمیل و راه اندازی شد. احداث هفت BCR، باسبار مشترک ترانس T5، به منظور ایجاد امکان جایگزینی خودکار با سایر ترانس‌های کوره‌ای و کاهش توقف‌های تولیدی، کابل‌اندازی ۱۲۰ کیلومتر کابل‌های کنترل و حفاظت، یکپارچه کردن سیستم منابع تغذیه پست، فعالیت‌های صورت گرفته پروژه را شامل می‌شوند که چهارم تا ۶ تیر ماه سال جاری، با خاموشی خط ۸۲۹ و به‌کارگیری یک هزار و ۵۰۰ نفر‌ساعت، به صورت شبانه‌روزی و همکاری واحد توزیع و تعمیرات برق انجام شد.

معاون برنامه‌ریزی و اجرای پروژه‌های شرکت فولاد خوزستان، در ادامه بیان کرد: پروژه توسعه پست ۸۰۰ که از فروردین سال ۱۳۹۷ آغاز شده بود، با استفاده از زمان توقف‌ها و به‌کارگیری ۷۵۰ نفر‌ساعت تکمیل و راه‌اندازی صورت پذیرفت. دکوپلاژ فیدر‌های سوئیچگیر احیا ۲ به منظور پروژه احداث پست ۱-۹ و جلوگیری از خاموشی‌های مشترک واحد‌های احیای دو، نصب بریج‌های ارتباطی بین پایه F7 و پایه‍های F5 و F8 جهت پروژه احداث پست برق ۸۰۱، اتصال خط انتقال ۱۲ اینچ به خط قدیم مربوط به پروژه تفکیک و نوسازی کمپرسورخانه ۶۱۳، اتصال مسیر رفت و برگشت آب از کولینگ تاور ۲۷۸ به هدر اصلی در گالری ۱۸۱ مربوط به پروژه کولینگ تاور ۲۷۸، عملیات اصلاح شوت‌های نوار نقاله ۵۵ مربوط به پروژه شوت‌های غبارنشان تاور ۱۸، و نصب تجهیزات هودهای بالای سیلوی دخیره اسفنجی ۲ و ۳ و ۴ در پروژه غبارگیر C4-96، اصلاح و تعویض داکت نصب شده و نصب هود و ساپورت مربوط به غبارگیر‌‌های ۰۲-۱۰ و ۰۳-۱۰، دیگر پروژه‌های بودند که با استفاده از محدودیت‌های برق و بدون توقف دادن به واحدهای تولیدی اجرا شدند‌.

معاون برنامه‌ریزی و اجرای پروژه‌ها در پایان خاطرنشان کرد: لازم است از حمایت‌های مدیرعامل، قائم‌مقام‌ها و مشاور مدیرعامل، تلاش شبانه‌روزی ارکان پروژه‌ها، مجموعه واحدهای معاونت بهره‌برداری و برنامه‌ریزی و هماهنگی انجام شده، کمال تشکر و قدر‌دانی به عمل آوریم.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.