چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024 ساعت ×
فراز و فرود قیمت آلومینیوم در بورس فلزات لندن
22 فروردین 1400 - 16:54
شناسه : 10238
پس از تعطیلات عید پاک و آغاز به کار بورس فلزات لندن در تاریخ 17 فروردین‌ماه، البته هفته قبل از آن هم بورس درحالی به کار خود خاتمه داد که قیمت این فلز به 2212 دلار و 50 سنت (به‌ازای هر تن) رسیده بود اما با این حال در روز سه‌شنبه باز هم شاهد افزایش قیمت این فلز به 2247 دلار (تن) بودیم.
ارسال توسط : منبع : باشگاه آلومینیوم
پ
پ

به ‌گزارش اخبارفلزات، هفته گذشته قیمت آلومینیوم در بورس فلزات لندن با کاهش و افزایش متعدد مواجه شد به ‌طوری‌که بیشترین قیمت ثبت‌ شده برای این فلز در تاریخ ۱۹ فروردین ماه، دو هزار و ۲۶۷ دلار و ۵۰ سنت بوده است. از طرفی فروش سه ‌ماهه آلومینیوم در بورس فلزات لندن به میزان دو هزار و ۲۶۷ دلار و ۵۰ سنت اعلام شد.

موجودی فلز آلومینیوم در بورس نیز از یک میلیون و ۸۸۹ هزار و ۴۰۰ تن طی هفته گذشته به یک میلیون و ۸۵۴ هزار و ۲۵۰ تن کاهش یافت که می‌تواند دلیل مناسبی برای افزایش قیمت این فلز در هفته گذشته باشد.

بیشترین قیمت ثبت ‌شده برای فلز آلومینیوم از ابتدای سال تا به امروز، در تاریخ ۸ مارس به قیمت دو هزار و ۲۶۷ دلار و ۵۰ سنت ثبت شده است. بر اساس این گزارش، قیمت ثبت‌ شده برای فلز آلومینیوم از ابتدای سال جاری تاکنون، در تاریخ ۱۹ ژانویه و با قیمت یک هزار و ۹۵۱ دلار و ۵۰ سنت رقم خورد.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.